juliannae Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Noen som har prøvd det buzz spillet med mer generelle spørsmål, ikke den med musikk eller sportsspørsmål. Anbefales den?
Sympatia Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Anbefales til en viss grad, den er helt grei, men etter musikkspillet skuffer den litt, samt at den er ikke like gøy, men sikkert gøy for de som kan litt om alt og nesten ikke bare musikk slik som meg. Jeg tror kjæresten min likte den mer enn meg da han kan litt om alt, imens jeg er litt mer fordypningsperson.
miow Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Det er kjempemorsomt, for jeg gruser alle i familien og de er dårlige tapere alle sammen :D
juliannae Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 Takk for svar! Hvis jeg finner det til en OK pris i dag tror jeg at jeg kjøper det...
Gjest *Magica* Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Det er kjempemorsomt! Bortsett fra at ungene blir sure når jeg vinner...
juliannae Skrevet 2. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2007 Det er kjempemorsomt! Bortsett fra at ungene blir sure når jeg vinner... ← Har bare sambo som jeg kan tape over og det gjør jeg nok, siden han vinner alltid i geni!
Gjest Tabby Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Spilte det sammen med ett vennepar for et par uker siden, synes det var kjempemorsomt!
MellonCollie Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Takk for svar! Hvis jeg finner det til en OK pris i dag tror jeg at jeg kjøper det... ← Har bare spilt det engang, men syntes det var ganske morsomt! Trenger et nytt, for samboer vil ikke spille musikkbuzz med meg mer fordi jeg vinner hver gang Så hvis du finner det til en god pris, så si gjerne i fra!
Glitnir Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Jeg har ikke prøvd musikkversjonen, men synes den generelle er kjempemorsom. Men nå er jeg generelt glad i spørrespill da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå