JallaJalla Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 for å bli kvitt de helvetes sorte prikkene og urenhetene på nesa????
Gjest Vampyra Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 rense rense rense rense Jeg var kjempeflink et par uker og renset huden hver morgen og hver kveld, og brukte fuktighetskrem. Da ble porene mindre og de sorte prikkene forsvant nesten. Men så ble jeg sløv igjen og nå er de tilbake...
Gjest care Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg bruker nå å stelle huden godt en gang i uken. Jeg begynner å peele, så bruker jeg maske, etterpå rens, så lotion og til slutt krem. Synes det hjelper litt.
kitekatt Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Ja...rense godt om kvelden...selv om jeg ikke har brukt makeup. Ogsy synes jeg MD Formulation Facial Lotion hjelper, men den skal jeg ikke bruke mmer før til høsten tror jeg pga å ha muligheten til å sole meg. Ser allerede nå etter ikek å ha brukt den i en uke, at urenhetene har tatt seg noe opp :S det er litt dumt da...
Karamba Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Som Vampyra sier; rense, rense, rense... Går i tillegg jevnlig til hudpleie for å få ut det verste...
Miracl3 Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Rens Hudpleie Dampbadstu og sånne nese strips som tar sorte prikker
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Å være flink med daglig rens er nok det viktigste jeg gjør for å holde huden ren, både sorte prikker og kviser. Hvor mye jeg peeler, bruker masker og går til hudpleier varierer, men det resulteter ikke i de dramatiske forskjellene. Det gjør det derimot hvis jeg slurver meg rensingen en stresset uke. Konkrete tips til å bli kvitt/forebygge sorte prikker er å rense daglig. Bruke en krem som ikke tetter porene, og i tillegg dampe huden for så å klemme ut talgproppene(hvis det går), evt. gjør det hos hudpleier. Det funker ihvertfall for min hud. (Og jeg får lett urenheter og sorte prikker).
MuffinTop Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Bruker dere som regel "dyre" produkter til å rense, fuktighetskrem osv? Eller bruker dere også ting fra L'Oreal. Nivea etc? Jeg har akkurat begynt å bruke Clarins toner og lotion, merker allerede at jeg har fått bedre hud. Men det er dyrt! Tror det kommer flere sorte prikker med alderen (nærmer 30) - det er dårlig gjort, trodde man skulle bli ferdig med kviser i tenårene!
Vihi Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg bruker også renseprodukter fra Clarins og de er veldig gode. Kutta ut å kjøpe kremen fra clarins, for syns den var for fet.. Gikk over til clinique for sensitiv hud. Den er veldig god, og litt mer geleaktig enn kremete. Jeg får kjøpt produkter på tax-free, men det blir jo dyrt allikevel.. Men har kjøpt en rensekrem fra cliniderm, og den er veldig god, så tror jeg skal gå over til de når clarins-produktene er tomme. Endret 4. april 2007 av Vihi
Gjest Sabia Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Body shop sin tea tree oil Nose Pore Mask. Sans Soucis nattkrem Johannis creme Nachtpflege - ble helt overrasket over effekten den hadde på sorte prikker! Nå er jeg ikke vledig plaget i utgangspunktet, men syns huden ble mye renere av å bruke denne. I tillegg til rense, rense, rense.
MuffinTop Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 Body shop sin tea tree oil Nose Pore Mask. ← Takk for tips! Fant denne på Bodyshop.com: Tea Tree Oil Blackhead Minimizing Mask Tenkte jeg skulle prøve den, er det den du har prøvd??
Gjest lille raring Skrevet 6. april 2007 #14 Skrevet 6. april 2007 Jeg har faktisk ingen sorte prikker.. Vasker huden med vann og apoteksåpe daglig bare. Bruker kanskje renseplaster 1 gang hver andre måned eller noe sånt, bare for å få en mykere hud, ikke for å fjerne noe. Jeg vil også ha sorte prikker!
Rexina Skrevet 23. april 2007 #15 Skrevet 23. april 2007 Jeg bruker også renseprodukter fra Clarins og de er veldig gode. Kutta ut å kjøpe kremen fra clarins, for syns den var for fet.. Gikk over til clinique for sensitiv hud. Den er veldig god, og litt mer geleaktig enn kremete. Jeg får kjøpt produkter på tax-free, men det blir jo dyrt allikevel.. Men har kjøpt en rensekrem fra cliniderm, og den er veldig god, så tror jeg skal gå over til de når clarins-produktene er tomme. ← Hvilken serie er det du har, Vihi?
Menninni Skrevet 24. april 2007 #16 Skrevet 24. april 2007 I går kveld skulle jeg ta knekken på noen hudormer i pannen min, brukte 2 qtips og presset på hver side av ca 3 hudormer. Fikk dem ut og renset huden etterpå, idag har jeg store skjemmende sår hvor huden rundt hudormene ble klemt av qtipsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå