Frk Johansen Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Noen som har gode erfaringer eller dårlige med bruk av bailine som oppstramming? Jeg trener ganske mye, løper og sykler en time tre til fire ganger pr uke samt litt styrke. Føler meg i veldig god fysisk form og har en grei/normal slank kropp. MEN, jeg føler at jeg har for mye rundt lårene og rompa så nå har jeg begynt med bailine. De garanterer resultater og jeg har tatt av 2 cm i midjen og tre på lårene men nå er jeg også ferdig med 9 ganger. Noen som har vært i gjennom det samme og med hvilket resultat? Skled kroppen tilbake etter endt program eller hva? For de som ikke vet hva Bailine er så er det datastyrt trening med elektro, man ligger på en benk med reimer rundt kroppen og blir "trent". Må si jeg var veldig skeptisk men noe resultat ser jeg jo men man ønsker seg jo alltid mer. Kommer nok til å gå på en runde til men er spent på resultatet for ettertiden. Noen med erfaringer som de vil dele?
kikki1 Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 (endret) Hei hei!!! Min mamma har gått på Bailine i 6 mnd. Hun er gått inn 1m15cm tilsammen fra lår til under puppene. og 19 kilo tilsammen.Hun har fulgt dietten Bailine anbefaler og er blitt ett HELT nytt menneske.Det er en fryd å se på. Eg er såååå glad på hennes vegne. mamma var overvektig,nå er hun ikke det lengre...så stå på for dette gir resultater. Lykke til... :)Anbefaler å gå hos Anne-Grethe på Fana Bailine vist du bor i Bergens område Endret 23. april 2007 av kikki1
Cata Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Jeg prøvde i fjor og gikk vel ned et par cm rundt midjen og 3-4 rundt hofter/lår i løpet at 10 ganger behandling. Syntes i grunnen ikke det var pengene verdt, selv om det var forsøket verdt - for å si det sånn. Men har inntrykk av at det er veldig individuelt hvor bra det fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå