Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg møtte en mann for noen måneder siden, og jeg er blitt så utrolig glad i ham. Men det kan ikke bli oss to, ikke ennå i hvert fall. Problemet er at jeg tenker så mye på ham at jeg rett og slett føler meg syk. Jeg har vært plaget med hodepine hver dag i det siste, i tillegg til mageproblemer og svimmelhet. Jeg klarer nesten ikke å spise noe, og har gått ned 6 kilo. Jeg har alltid hatt et sterkt immunforsvar og har sjelden vært syk før. Er dette normalt, eller?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg møtte en mann for noen måneder siden, og jeg er blitt så utrolig glad i ham. Men det kan ikke bli oss to, ikke ennå i hvert fall. Problemet er at jeg tenker så mye på ham at jeg rett og slett føler meg syk. Jeg har vært plaget med hodepine hver dag i det siste, i tillegg til mageproblemer og svimmelhet. Jeg klarer nesten ikke å spise noe, og har gått ned 6 kilo. Jeg har alltid hatt et sterkt immunforsvar og har sjelden vært syk før. Er dette normalt, eller? ← Hva er problemet siden dere ikke kan bli sammen nå? Om man blir syk eller ei, vet jeg sannelig ikke.
Gjest Vampyra Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Kanskje du blir syk av stress? Hvis du har kjærlighetssorg fordi det ikke kan bli dere, er det en stressende situasjon for kroppen din..
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Hva er problemet siden dere ikke kan bli sammen nå? Om man blir syk eller ei, vet jeg sannelig ikke. ← Problemet er at jeg vet ikke hvor interessert han er, dessuten holder jeg på å flytte fra mannen min, og ingen av oss er egentlig klar for noe forhold nå. Men han er drømmemannen, og jeg liker han kjempegodt..
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Man blir ihvertfall nesten SINNSYK... og det vil jeg tro virker inn på hele kroppen. Du har i tillegg et samlivsbrudd du skal takle også... Med vekttap og det hele er det vel ikke overraskende at dette påvirker hele kroppen. Tror det er lurt å avvente er evnt. nytt forhold litt... Hvorfor er ikke han klar for noe nytt forhold ???
Gjest Bellatrix Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Jepp...Man kan bli syk av å være forelsket... ← Ja. kroppen reagerer på samme måte overfor forelskelse som av stress. Jeg ble mye syk rett etter at jeg møtte mannen. Det var absolutt verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Hvorfor er ikke han klar for noe nytt forhold ??? ← Fordi han nettopp har avsluttet et ganske langt ekteskap..
Gjest beekeeper Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Syk av å være ULYKKELIG forelsket vil nå jeg si da. Når man er forelsket reagerer vel kroppen på den måten at man føler seg bedagelig, rolig og friskere. Og sikkert motsatt når det ikke går som man vil.
Trampe Skrevet 2. april 2007 #10 Skrevet 2. april 2007 Ja, man kan bli syk av det. Mannen fikk kyssesyka rett etter han møtte meg. Tilfeldigheter? nææææh... På den litt mer alvorlige sida - det kan godt slå ut fysisk om du sliter med kjærlighetssorg. Pass på å ta vare på deg selv oppi alt dette!
Gjest Kamelia_Gjest Skrevet 2. april 2007 #11 Skrevet 2. april 2007 Har du spurt ham om hva han føler? Har du sagt til ham hva du føler? Har dere snakket sammen om forholdet dere har til hverandre i det hele tatt? Av og til hjelper det å legge tingene frem på bordet og få klarhet i ting. Og ja, du kan bli syk av kjærlighet og savn. Fungerer ikke hodet, så følger kroppen med. Lykke til. Håper det ordner seg.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Hei! Er i nesten samme situasjon som deg TS! Jeg er blitt utrolig forelsket i en helt super mann, men han og hans samboer har akkurat gått ifra hverandre, så jeg er avventende til hele situasjonen. Vi har en god tone oss i mellom og er veldig på flørtern begge to... Jeg blir gaaaaal av å gå og være forelsket og ikke få gjort noe med det. Menjeg vet at det beste er å gi han tid til å finne ut av ting og heller ta det som det kommer. Det gjelder sikkert for deg også som akkurat er blitt singel. Jeg har bare gått ned 4 kilo de siste to ukene jeg da... Godt og vondt å være forelsket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå