Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2003 #1 Skrevet 28. februar 2003 Har verden gått av skaftet, eller er det bare menneskene? http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=256996 I dag, kvinner som jager barn med dildoer. I går, menn som kaster peniser gjennom vinduet til svigers. Er det bare jeg som lurer på hva som egentlig foregår?
Edie Skrevet 28. februar 2003 #2 Skrevet 28. februar 2003 Dama her har vel gått av skaftet. Kanskje fordi hun inderlig ønsket seg et.....
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2003 #3 Skrevet 28. februar 2003 Hvis hun ønsker seg barn, bør hun muligens finne et bedre egnet redskap enn dildo. For å si det sånn, hvis jeg skal lage barn, er ikke dildo det første jeg ville tenkt på å skaffe... :kgsmil:
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2003 #4 Skrevet 28. februar 2003 hun vil vel ikke ha barn... bare skaft
Jinx Skrevet 28. februar 2003 #5 Skrevet 28. februar 2003 Hm...Ikke riktig nok alle som skjønner hva de skal bruke en dildo til... Eller...kanskje hun trodde det var en liten krokkofant ?
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2003 #6 Skrevet 28. februar 2003 jinx, Sant nok. Og hvem vil ikke ha skaft.... :oops: Men for å dra tråden på land igjen. Så er det ikke bare dette som er merkelig. La oss ta USAs hær. De vil helst angripe Irak på nymåne fordi, da virker instrumentene deres best.? Skulle tro at i 2003 så var teknologien kommet så langt at vi var uvahengige av månefasene. Hva blir det neste. Sende en sjaman med tromme til gulfen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå