Gjest toppi Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Det være seg kvalitetsklær fra Ellos eller kvalitetssko fra Økonomisko. Eller har du kanskje kjøpt et flekkete eple på Lidl eller bulkete hermetikkboks på Rimi. Kom så med den, jeg kjeder meg!!
Gjest Chrizzy Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Det skjer for lite her klokka to på natta!
ArneA Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg vil ha en klagemur! Er det ingen som kan levere en ussel liten klagemur??? Jeg vil herved klage på at det ikke er noen klagemurer her. Er det noen murere her som kan få opp en i en fart?
aline Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 jeg er tom for smør..... og gidder ikke gå på butikken, skal påskehandle i morgen så kjøper da...
Gjest Tweek Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 (endret) Alle har påskeferie unntatt meg! ← Og meg.. Jeg skal jobbe i morgen, onsdag, langfredag, påskeaften og 1.påskedag.. Skal bare jobbe fra ettermiddag til sent på kveld alle dagene Endret 2. april 2007 av Tweek
Amalie_85 Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Det er så innmari vanskelig å bestemme seg for hvordan bil man skal kjøpe! Den skal ikke være for dyr, den skal ikke ha gått for langt. Den skal ikke se ut som en dass, jeg syns den skal ha litt pent utseende. Det skal ikke være rust. Og det er så vanskelig å bestemme seg. Så han ene som hadde en bil jeg kanskje har lyst på skjønte jo ikke hva jeg sa fordi han ikke var norsk. Men skal da dra å se på den like vel. Så får vi se om det er noe spennende bil.
Amalie_85 Skrevet 2. april 2007 #10 Skrevet 2. april 2007 Og meg.. Jeg skal jobbe i morgen, onsdag, langfredag, påskeaften og 1.påskedag.. Skal bare jobbe fra ettermiddag til sent på kveld alle dagene ← Nesten meg og. Skal jobbe fredags kveld, lørdags kveld og søndags kveld. Men det blir hvertfall penger da
aline Skrevet 2. april 2007 #11 Skrevet 2. april 2007 Alle har påskeferie unntatt meg! ← jeg har heller ikke påskeferie.
Bjørk Skrevet 2. april 2007 #12 Skrevet 2. april 2007 Vil klage på den usannsylige, langvarige og h***etes hosten jeg har hatt alfor lenge!! Klaaaaaaageeeee! Det hjalp jammen meg! Glemte å hoste for en stund
Gjest Tweek Skrevet 2. april 2007 #13 Skrevet 2. april 2007 Nesten meg og. Skal jobbe fredags kveld, lørdags kveld og søndags kveld. Men det blir hvertfall penger da ← Det gjør det.. Får vi helligdagstillegg? Jeg for jo helge tillegg og kveldstillegg etter kl.21.. Jeg jobber i deltidsstilling.
Amalie_85 Skrevet 2. april 2007 #14 Skrevet 2. april 2007 Får 100% på fredag og søndag, og lørdag etter kl 3 mener jeg det er. Så får vel ikke kveldstillegg som jeg vanligvis bruker å få. Men det er jo mye mer med 100%
Gjest Catwoman Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 Buksene i butikken nå. Enten så er det drainpipes bukser... og de passer ikke over leggene mine, de setter seg fast rett og slett. Fatter ikke at ingen andre har problemer med det. Vet at jeg har litt store legger altså, men jeg har sett folk med større legger enn meg gå med drainpipes. Eller så er de bare rare og ekle i fasongen, og de nye buksene med høyere liv... de er jo diiigre i livet.... alle de jeg har prøvd er så store i livet at det er ikke noe vits i med belte engang, da blir det bare en svær klump.. Etter å ha prøvd en hel haug med bukse istad, ikke en eneste satt fint - kom jeg hjem med kun en grå piratjoggebukse. sånn, det var godt å få det ut.
Gjest Pax Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 Jeg er sur på drittfolk på et spesifikt kontor som ikke gjør jobben som de skal.
Gjest Deception Skrevet 3. april 2007 #17 Skrevet 3. april 2007 Jeg er også sur. (1) På en teit anmelder, som ikke skjønner at man ikke kan si alt i hele verden på 30 sider. (2) På likningskontoret, som prøvde å lure meg til å tro at noe vanskelig skulle være enkelt. Jeg er også litt sur på været, når jeg tenker meg om. Jeg hadde IKKE bestilt vinter igjen.
fuerza Skrevet 3. april 2007 #20 Skrevet 3. april 2007 Jeg vil ringe en, men tørr ikke! Planene mine for i morgen gikk i vasken ååååe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå