honey21 Skrevet 2. april 2007 #21 Skrevet 2. april 2007 Jeg synes videoene hennes ser skikkelige billige ut jeg... dårlige og billige. De hekleklærne hennes er heller ikke særlig fine akkurat.... og hun gjør jo alltid det samme i alle videoene! Her ble det mye negativt, gitt Jeg liker sangene til Mira i hvertfall, hun er pen og hun er flink til å vrikke, det skal hun ha.
Sukkersøta Skrevet 2. april 2007 #23 Skrevet 2. april 2007 Dama er deilig og pen, sangene er kule:))) Elsker å danse etter hennes musikk. Garnet hun kler seg i synes jeg ikke særlig om og er litt lei av rompevrikkingen hennes. Hadde jeg vært gutt hadde jeg godt kunne tenkt meg henne.. Foretrekker gutter selv......
Marililja Skrevet 2. april 2007 #24 Skrevet 2. april 2007 Har hørt gjennom snagen ett par ganger nå, og den var dødskjedelig!! Liker ikke musikken hennes, men denne var kjipere enn de tidligere. Synes ellers Mira er ei kjempesøt jente, men hekletøyet hennes hjelper henne ikke akkurat til å se bra ut!
Meaty Skrevet 2. april 2007 #26 Skrevet 2. april 2007 Hun promoterer i hvert fall kvinnelige former, det er jo positivt synes jeg...
gard Skrevet 3. april 2007 #27 Skrevet 3. april 2007 Hei Det hjelper ikke så mye med en kul video når sangen ikke er bra Jeg synes Mira Craig har vært et friskt pust i norsk musikk men denne nye sangen falt ikke helt i smak hos meg.
aline Skrevet 3. april 2007 #28 Skrevet 3. april 2007 synes Mira er flink, men denne sangen ble ga meg ikke noe spesiellt. Så videoen på mtv idag, den ser jo ut som alle de andre videoene hennes.. selv om jeg da fasineres litt over dette dere bare ser på som vrikking, for det skal jaggu litt til å få til noen av de bevegelsene, ser ut som det er hentet både fra magedans og samba. Men hun gjør jo BARE det stort sett, det blir litt kjedelig at hun ikke lærer seg EN ny bevegelse engang. Hun promoterer i hvert fall kvinnelige former, det er jo positivt synes jeg... ← veldig enig, og hun er jo flott dame som virkelig har noe å vrikke på.
Karamba Skrevet 3. april 2007 #31 Skrevet 3. april 2007 Ingen tvil om at dama elsker å vise seg frem... Synes heller ikke at sangen var noe spesielt, men så er jeg heller ikke noen Mira fan. Dama er flink, men ikke min type musikk.
Gjest Luci Skrevet 3. april 2007 #32 Skrevet 3. april 2007 Musikken blir fort masete, men den er da orginal. Dama er jo skamdeilig, og det hadde hun vert om hun hadde opptrådt litt mer classy og sofistikert også. Hun har jo talent, så jeg skjønner ikke hvorfor hun på død og liv må spille så mye på sex. Blir litt harry og småvulgært. Mener ikke at hun skal bytte totalt image, men med et slikt utseende burde hun kunne gjøre de bedre. Nei til grytekluter som klesplagg!
Jens Skrevet 7. april 2007 #33 Skrevet 7. april 2007 Denne sangen syns jeg var kul!De andre sangene hennes liker jeg ikke så godt. Blir sikkert en sommer slager!
Gjest Borghild Skrevet 7. april 2007 #34 Skrevet 7. april 2007 Liker henne ikke. Hun hyler som en stukken gris! Og hun er fryktelig harry også. Tror hun er så kul og deilig. Masete kjerring.
Gjest ~Alwa~ Skrevet 7. april 2007 #35 Skrevet 7. april 2007 Dere mannfolk er så enkle. Putt en hekleduk på hodet, diss litt med rompa og du er inne på topp 10 lista med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå