Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere jenter om Mira Carig's nye musikkvideo ?

Selv tror jeg mange av oss gutta elsker den ;) . En mer sexy video fra en norsk artist kan jeg ikke huske å ha sett :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke så veldig stor forskjell på denne videoen og på rappe-yo-yo-videoer USA produserer. Nokså like motiver vil jeg påstå.

Men fin natur/landskap i bakgrunnen (om det teller). :lol:

Synes for øvrig ikke denne sangen var like fengende som noen av hennes tidligere utgivelser. Dumt.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Link på Dagbladets sider...

Skrevet (endret)

Den ligger på Youtube.

Men den falt ikke helt i smak hos meg. Synes ikke den mexico-rap-greia helt passet henne. Likte Headhunted og Boogeyman bedre - synes det var mer driv i de låtene.

Men stemmen hennes er jo fremdeles rå. Og dama er jo fremdeles dritfin!!! :sjarmor:

Endret av Bamse Brakar
Gjest Vampyra
Skrevet

Den er vel ganske sexy? Men jeg synes at hun er en veldig sexy person i utgangspunktet som gjør alt hun kan for å sexuell oppmerksomhet....

Jeg bare henger meg opp i de grusomme hjemmeheklede antrekkene hun alltid bruker og skryter sånn av :sjenert:

Gjest Frysepulver
Skrevet
Den er vel ganske sexy? Men jeg synes at hun er en veldig sexy person i utgangspunktet som gjør alt hun kan for å sexuell oppmerksomhet....

Jeg bare henger meg opp i de grusomme hjemmeheklede antrekkene hun alltid bruker og skryter sånn av :sjenert:

Jeg avstår fra å si noen jeg... ;)

Skrevet

Joa, på sceneopptredener så gjør hun vel gjerne det. Men det er jo rimelig mange kvinnelige artister idag som gjør nettopp det da, så det er jo ikke noe unormalt.

Helt enig. Bort vekk med de hjemmeheklede antrekkene, og la oss heller få se henne uten noe som helst! :sjarmor:

Skrevet

Synes Mira er knallflott. Men denne låten var rett og slett kjedelig. Og da hjelper det lite med sexy video.....

Gjest Chrizzy
Skrevet

Enig med Wildy. Orket ikke se på hele videoen engang, det var ikke noe spesielt med den sangen...

Gjest Chrizzy
Skrevet

Men klart, om jeg var mann så hadde jeg sikkert sett hele videoen...

Skrevet
Men klart, om jeg var mann så hadde jeg sikkert sett hele videoen...

Og jeg er bare en mann :sjarmor:

Kommer sikkert til å like den i full utgave på TV enda mer ;)

Gjest Chrizzy
Skrevet
Og jeg er bare en mann  :sjarmor:

Kommer sikkert til å like den i full utgave på TV enda mer  ;)

Jeg synes egentlig det ble litt komisk når de spiste på de kyllingbena :ler:

Tro hvilken mannlig artist jeg hadde sett en hel video med, selv om sangen var zzz kjedelig... Kommer ikke på noen :ler:

Skrevet

Jeg syns Mira er ei kjempepen og flott jente med en uvanlig stemme. Men akkurat denne videoen er jo prikk lik alle de andre hun har laget...

"Romperist- magevrikk-plaske i litt vann-mer romperist-krype litt avgårde og være vill kvinne- magevrikk- romperist....."

Hadde liksom trodd at hun skulle komme med noe nytt på en måte.

Skrevet

Jeg har ikke sett videoen og gidder heller ikke se den. Mira har kul stemme osv. Men jeg synes denne rompevrikkingen er litt sånn trash og harry. Ser på det som en sånn uting man har adoptert fra slummen i usa. Men det er nå meg...begynner sikkert å bli gammel og tantete.

Skrevet (endret)

Denne sangen er ikke den verste (for det er Boogyman), faktisk ganske fengende (sikkert fordi den har samme rytmen som Gasolina) . Ellers.. jada, hun er flink og hun er sexy. Får likevel lyst til å be henne skjerpe seg og synge mer ordentlig, og hun kan godt droppe hekleoutfit'ene. Den trusa hun har på hodet ser bare teit ut :ler:

Endret av Drua
Gjest Tweek
Skrevet

Veldig enig, de heklede antrekkene er fæle og hun gjør mye som hun vil få mye seksuell oppmerksomhet på. Men syntes hun er litt kul på en annerledes måte samt veldig kjedelig

Jeg syns Mira er ei kjempepen og flott jente med en uvanlig stemme. Men akkurat denne videoen er jo prikk lik alle de andre hun har laget...

"Romperist- magevrikk-plaske i litt vann-mer romperist-krype litt avgårde og være vill kvinne- magevrikk- romperist....."

Hadde liksom trodd at hun skulle komme med noe nytt på en måte.

Enig her også.. Det der med å snike seg fram på alle fire, og bjeffe litt.. HUn assosierer seg med dyr hele tide og vrikker på rumpa mens hun skriker og gir det blikket.

Jeg synes ikke noe om sangene hennes, men jeg liker henne litt fordi hun er annerledes og tør å vise seg fram og gjør noe annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...