Gå til innhold

Argh... j***** hovedfag!!!!!!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Må få ut litt studieaggresjon, håper ingen har noe imot det... :)

Hater hovedfagsoppgaven min!! Jeg er så lei av den at jeg nesten spyr av å åpne dokumentet mitt. Snart levering, masse stress og skrivesperre!! Masse prestasjonsangst .......

HVOR BEGYNTE JEG MED DETTE???!!! DETTE ER JO SELVPINING PÅ HØYT NIVÅ!! HVORFOR ADVARTE INGEN MEG FØR DET VAR FOR SEINT?!!!

hvorfor? hvorfor? hvorfor?

ok, bedre nå.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i samme situasjon som deg, og må bare si at jeg føler dypt med deg. Jeg hatet avhandlingen, hadde skrivesperre og prestasjonsangst. Veilederen gadd knapt å lese det jeg skrev. Hele greia var en vond erfaring.

Det ikke særlig lurt å gå rundt å deppe og ha vegring. Dette er noe av det viktigste jeg virkelig lærte og forstod etter å ha skrevet avhandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men når du kommer over dette stadiet med skrivesperre og depresjoner, så blir følelsen bare rådeilig........stå på...........jeg kan si :blunke: deg at det er verdt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har det AKKURAT på samme måte! Skal levere i mai, og det er jo ikke lenge til! Iallefall når det er mye igjen å skrive og forandre på!! Venner som jobber sier til meg hele tiden at jeg er så heldig, som kan sitte hjemme å skrive på oppgave hele dagene :o Det er jo ikke akkurat slik at jeg sitter her å nikoser meg foran pc'en, slik de får det til å høres ut. Gleder meg til å begynne å jobbe jeg. Få faste rutiner, og gjøre noe mer sosialt!

Gode råd mot skrivesperre og prestasjonsangst mottas med takk!

Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

å, har det på samme måten. Skulle ha levert for to uker siden, etter planen ( :roll: ). Ny plan: skal levere hovedutkast/sluttutkast til veileder i beg. av neste uke. Arrrg!

Jeg har begynt å søke jobber, jeg da. Tenker at hvis jeg får en jobb, så må jeg bare levere/bli ferdig/slutte med denne pirkingen. Men vet samtidig at potensielle arb. givere helst ansetter de som er ferdige med oppgaven...

Jeg har lært en ting: jeg skal IKKE forske videre!!!!

(så som du ser: jeg føler med deg, dypt og inderlig, men har ingen gode råd. bortsett fra de som går ut på å bare pine seg igjennom det).

Stakkars oss :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Utrolig deilig å se at det ikke er bare jeg som synes hovedfag er noe dritt av og til! Måtte bare få ut aggresjon og få litt sympati... :wink:

Heldigvis begynner skrivesperra å løsne litt nå, så bare jeg får skikk på språket mitt og begynner å skrive mer akademisk må jo veileder bli fornøyd :D

Har prøvd å søke jobber for å få fart på inspirasjonen, men blir jo ikke engang vurdert av potensielle arbeidsgivere siden jeg ikke er ferdig. Det er irriterende.. :roll:

Lykke til med skrivingen alle dere som også sliter.

may the force be with you......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...