Gå til innhold

Barnas Hus og Fru Lyng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte mail til Barnas Hus en gang i vinter, og spurte om de trengte en som kunne jobbe helg og kanskje noen ettermidager. Ble tatt inn til intervju, men hørte ikke noe mer etter det. Sendte to mailer til han jeg hadde kontakt med der.. Under intervjuet fikk jeg intrykk av at han likte å få ting på mail, for da hadde han det lagret og.. ja.

Nå har jeg lyst til å sende en mail til Fru Lyng om sommerjobb, lørdagsjobb, men om det er samme mannen som har ansvaret for Fru Lyng også så vet jeg ikke om jeg gidder...

Er det noen som vet hvor sammensveiset disse to kjedene er? På Fru Lyngs hjemmesider, under kontakt oss, står det BARNAS HUS: Fru Lyng as.

Står en adresse der, og prøvde å se om det er den samme som står på Barnas Hus sine sider, men finner ingen adresse der..

Adressen til Fru Lyng er noe med Billingstad, og om jeg ikke husker helt eil så jobbet han fra Barnas Hus egentlig på Billingstad - eller noe sånt.

Uff, vil ikke møte på han en gang til...

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet

Etter å ha googlet litt på "gamle kjente" i fru Lyng hatrjeg finnet ut at Fru Lyng har endret navn til Barnas Hus...

(Ble LITT nyskjerrig på hvem du hadde møtt nå ja....)

Skrevet

Jaha.

Fru Lyng heter fortsatt Fru Lyng da, men de er vel kjøpt av Barnas Hus..

Derfor lurer jeg på hvor mye av ledelsen de deler.. er de helt hver for seg og har forskjellige personer som ansetter folk.. eller er det de samme som ansetter personer i begge kjedene..

Gjest prestekrage
Skrevet

Googlet litt på navnet jeg kjenner- den personen er i allefall i administrasjonen for begge navnene....

Skrevet

Aha, kanksje jeg skal google litt jeg og!

Skrevet

Googlingen hjalp ingen ting..hmf.

Skrevet (endret)
Fru Lyng/ Barnas Hus/ babyhuset

Kjært barn mange navn. Men sjekk ut de ledige stillingene på nettsiden. Der er kontaktpersonen en dame...

Aha, smart. Sender dem en mail jeg :hoppe::hakeslepp:

Endret av IsaCathrine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...