Gjest Gjesten Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Eg syns ikkje den var så "god" som dei andre på ein måte, men den rørte meg likevel mykje meir, og eg grein som ein unge gjennom halve boka. Den blei litt for masse styr og litt for karikert på nokre av skildringane av dei andre karakterane. Men den fekk meg, merkeleg nok, til å innsjå at eg vil ha heile pakka og den store kjærleiken uansett.
Mischa Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg holder på med den nå og er over halvveis. Blir ganske trist når jeg leser den (vet ikke hvordan det går videre men) Enig med attegløyma, den rører meg mye mer enn de andre bøkene har gjort og jeg får alltid en oppvekker.. men det er litt mye tull innemellom og syns ikke den er like god som de andre bøkene
Gjest Pet Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Den er den av bøkene hennes jeg har likt minst. Jeg bruker dem bare som ferielektyre ved bassengkanten, og syntes det ble vel mye sørging og gjentakelser og lite latter til det bruket, ihvertfall.
Rosenrød Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Jeg har nettopp lest den, og synes også det er den dårligste av bøkene hennes.
regine Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Og i motsetning til de andre her - så likte jeg den boka bedre enn de andre hun har skrevet om de 5 søstrene Den grep meg mye mer, opplevde den som mer alvorlig enn de andre. Nå venter jeg bare på en bok om yngste søstra også - hun er den eneste osm ikke har fått det enda!
Rosenrød Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Lurer litt på om jeg har lest bøkene om alle søstrene, unntatt Helen? Vannmelonen- Claire Engler i LA- Maggie Er du der ute- Anna Rachels holiday- Rachel Er det flere?
regine Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Rosenrød: de er 5 søstre og 4 av de har "fått" sin egen bok, slik som du lister opp. Jeg håper iallfall at også Helen får en bok snart...
Quiet Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Synes den var kjedelig! Hadde nok litt urealistiske forventninger da jeg over tid har ventet på nok en bok om "søstrene". Minnet meg litt om "P.S I Love You"...
Gjest Veronica Mars Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Jeg syntes boka var veldig bra jeg, både såpass alvorlig at jeg gråt flere ganger, men også lettlest underholdning. Har ikke lest om de andre søstrene ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå