Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt et nydelig silkesjal (vel, det er fra H&M, så det er syntetisk) som jeg knyter rundt halsen. Problemet er at det er så glatt at det hele tiden sklir opp! Jeg tvinner sjalet og legger det rundt halsen, før jeg knyter det der foran. Da holder det seg i ro rundt fem minutter, før det gradvis løsner og faller til alle kanter.

Har fått helt dilla på freshe silkesjal rundt halsen, så jeg vil gjerne vite hvordan jeg kan knyte eller feste det slik at det sitter fast. Kanskje bruke en hårnål? Det er altså ikke knuten som løsner, men den "tvinningen". Vet ikke hvordan jeg ellers skal klare å knyte det rundt for å få det til å se fresh ut. Det er firkantet...

Håper noen kan hjelpe :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, må prøves ut. Blir det ikke stygge hull av det? Det synes kanskje ikke så godt?

Mye rart man skal spørre om her på forumet, men så får man jo jamen svar uansett ;)

Skrevet (endret)
Det har jeg faktisk ikke tenkt på, må prøves ut. Blir det ikke stygge hull av det? Det synes kanskje ikke så godt?

Mye rart man skal spørre om her på forumet, men så får man jo jamen svar uansett  ;)

Små sikkerhetsnåler gir små hull, og hvordan det ser ut kommer ann på hvordan du fester det :)

Jeg bruker sikkerhetsnåler på alt, bluser med for stor utringning osv.

Endret av Miracl3
Skrevet

Samme nytten gir f.eks. en brosje eller noe sånt? Pynter litt ekstra også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...