hildurl Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg tilhører den kategorien som alltid har tent ved tanken på å oppleve en trekant, eller at min kjære ligger med en annen mann. Bare tanken på at hun skulle omgåes andre og kanskje føre til litt sex, er nok til å pådra seg kronisk reisning for min del. Vi er nå begge i begynnelsen av førtiårene, og selv om jeg så vidt har vært inne på temaet ved noen tidligere anledninger, har det blitt blankt avvist fra hennes side. Siden min kone er fra en annen by, skulle hun i høst som vanlig besøke noen slektninger der en helg. Da helgen var omme hentet jeg henne på busstasjonen som vanlig. Da vi omsider satt i bilen på vei hjem kommer det plutselig fra henne `jeg synes bare jeg må fortelle deg det, jeg har truffet noen`. Først merket ble jeg helt målløs, og det er et under at vi holdt oss på veien. Hun må ha merket min reaksjon, hun gir meg raskt et kyss på kinnet før hun fortsetter! Slapp av, det er intet alvorlig. Vi er bare gode venner, jeg liker ham godt og beholder gjerne kontakten om jeg har din velsignelse! Du har jo pratet en del om dette tidligere. ÆÆh jo, jeg har jo det. Må bare være 100% sikker på at det ikke blir noe kluss med vårt forhold, datt det ut av meg. Ingen fare fikk jeg til svar. Han er ingen type jeg kunne levd sammen med, men han er livlig og artig å være sammen med, og ikke så verst å se på heller, kom det fra henne. Vi hadde parkert bilen og var på vei inn i huset da hun merket bulen i buksa mi. Det verste sjokket hadde lagt seg, og kåtheten tok overhånd. Dette pirret virkelig min fantasi. Hun hadde selvfølgelig lagt merke til det. Se der ja, sier hun. Nå forstår jeg virkelig at du mente alvor med pratet ditt! Ja sier jeg, og klarer ikke la være å stille flere spørsmål! Hun forklarte at hun hadde truffet ham gjennom en venninne, og at de fort hadde funnet tonen og den rette kjemien. Hun fortalte at de senere på kvelden hadde oppsøkt et dansested, og at det hadde blitt noen tette og hete runder på gulvet. Han hadde visstnok spurt kona mi pent om hun ville følge med ham hjem, men hun takket pent nei med et kyss, og spurte istedet om de ikke heller kunne treffes igjen. Jeg må være så ærlig å innrømme at jeg hadde lyst, sa hun. Men jeg lot det være da jeg ikke var sikker på din reaksjon. Men nå vet jeg jo, sier hun smilende! Jada jada sier jeg samtykkende! Kom nå går vi og legger oss! Jeg var nå så kåt så jeg ikke visste hvem bein jeg skulle stå på. Og allerede kvelden etter ringte mobilen hennes. Det var kompisen hennes, så jeg trakk meg litt tilbake for ikke å forstyrre samtalen som varte over en time. Joda han ville treffe henne, og vi pratet litt sammen om dette. Vi ble enige om at hun skulle dra til nabobyen (der han bor) på lørdag, så skulle jeg hente henne på vanlig tid på søndag. Ja jeg visste så inderlig godt hva dette ville innebære, og jeg hadde ingen betenkeligheter. Lørdagen kom og min kone stod der klar til å dra, nydusjet, pent kledd og mer sexy enn på lenge. Det var nesten så jeg ble litt misunnelig på denne fyren. Det siste jeg sa til henne før hun dro var, kos deg og husk jeg er glad i deg! Til svar fikk jeg et sugende kyss før hun sa sa, ha det, sees i morgen og forsvant smilende inn på bussen. Nei jeg sov ikke et eneste minutt denne natten. Vissheten om at min kone nå lå i en annen manns armer, og ble pult etter alle kunstens regler resulterte i en ståpikk som ikke ville slippe taket. Det var nesten så jeg så for meg, hvordan det hele gikk for seg. Har aldrig opplevd maken til kåthet noen gang tidligere. Jeg var faktisk fortsatt i en slags kåthetsrus da jeg neste kveld hentet henne nede i byen. Joda der kom hun mot meg strålende fornøyd som alltid. Ikke vanskelig å lese på hennes ansiktsuttrykk at hun var fornøyd. Det er klart, litt trykkende med en gang, før jeg spurte! Har du hatt det bra? Jada fikk jeg bare til svar. Var dere ute i går, fortsetter jeg. En liten tur svarer hun. Det er først når vi er hjemme og har lagt oss for kvelden jeg får den endelige bekreftelsen. Hun merket min kåthet, og sier plutselig! Kjære jeg vet ikke om jeg klarer mer i dag. Jeg er litt sår forstår du! Å herre gud, jeg holdt på å sprenges! Kåtheten ville ingen grenser ta. Så tok jeg frem litt glidemiddel og sa. Joda du orker litt til! Bare vissheten om at hun hadde blitt pult av en annen nesten et døgn i strekk gjorde sitt til att det gikk for meg så og si med en gang jeg trengte inn i henne bakfra. That`s it, sa hun leende før vi sovnet i hverandres armer. Nå har vi i ettertid pratet en del rundt dette, og kommet frem til at det er til stor glede for oss begge. Men dette forutsetter at vi holder oss til visse regler og er ærlige om det. I skrivende stund er det faktisk slik at min kone fortsatt tilbringer en og annen helg sammen med sin elsker, ja faktisk en og annen kveld også. Og siden vi begge har stor glede av det, har vi blitt enige om å la det fortsette slik fremover også! Det er sikkert mange som gjør seg en del tanker om dette, men for oss er det bare positivt. Er det noen som har lignende erfaringer?
Mette Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Tråden er ryddet. Regler. Mette - forumansvarlig
Gjest StockDama Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 ikke helt min greie, men så lenge dere trives med det er det jo bare positivt =D
Gjest Chrizzy Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Hei! jeg bare lurer på noe. Er dette noe som du har fått sansen for i de siste årene, eller har det alltid vært slik?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 For meg virker dette som en oppdiktet historie mer enn et virkelig referat. Det er noe med hele fremstillingen som virker urealistisk. At man har slike fantasier, har jeg forøvrig ikke noe imot. Men tror at det som regel blir veldig komplisert på den ene eller andre måten.
Gjest Hilde K S Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Jeg undrer meg litt over hva dere skal gjøre når en av dere ikke lenger er fornøyd med situasjonen? Om du blir misfornøyd, skal hun finne seg en ny?
genacvale Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Oj :O dere er virkelig på samme bølgelengde! Helt utrolig at du tenner på noe som ville gjort en annen mann fly forbanna.... Ganske spesielt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå