Gjest Vampyra Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg ønsker meg sommerkjoler! Korte og lange.
Sjokoladebiten Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 topper i sterkesterke farger. Og korte shortser! De fine shortsene er det alltid en viss lengde på, jeg savner en kul, kort shorts Og ny bikini så klart!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Damesko i størrelse 35.. :storfot:
Gjest Bertine Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Masse deilige kjoler/babydoller med tighs til. Ledige topper i herlige stoffer, både med lang arm og kort arm. Shortser, nikkers, litt baggy jeans fra levis, smale jeans, ballerina sko, pumps, korte jakker... masse nytt med andre ord.. Liker spesielt gylne farger, pudder farger og hvitt.
Gjest Deception Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Jeg skulle gjerne hatt et kort jeansskjørt i helt enkel modell, og en ny bikini i blått eller turkis uten blomster hadde heller ikke vært så dumt. Ellers er jeg ikke så storforlangende at jeg på liv og død må bytte ut garderoben hver sesong.
Tulipanpiken Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Jeg går helt bananas når det gjelder sommerkjoler - hvert eneste år! Har så mange i skapet, men elsker alle sammen. Så det blir nok et par nye i år også Og bikinier da... sukk!
cocco Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Det jeg ser etter før sommersesongen i år er; * babydoll kjoler, korte, gjerne A-formede. * tunikaer * topper; løse og figurnære. * noen nye jeans i drainpipes eller straightleg modell. Ser etter mørke og lyse i sommer. * flere pumps i de fleste farger, gjerne peeptoe. Ballerina sko. Stiletter i sølv med stener som dekorasjon (tenk Jimmy Choo) * noen farger jeg kommer til å satse på; gult, grønt, metallisk, sølv. * silke tørkler * div.nye vesker, må anskaffe meg enten Mulberry Bayswater eller Fendi Spy. * nye bikinier Dette var noe av det Elsker at moten er feminin og sexy på en smakfull måte i sommer. Me like.
Gjest Hilde K S Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Oh. En sigarettbukse. Noen topper i A-form. Tunikaer. Shortser. Highwaterbukser. Sommerkjoler. Ny bikini. To. Minst.
dront Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Ny bikini kan jeg trenge. Og noen fine sandaler. Mulig jeg trenger et nytt sommerskjørt eller to, men kan ellers gjenbruke ting fra tidligere år. Har også kjøpt meg noen lette skjorter i løpet av vinteren som jeg kan bruke.
Mona Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 Piratbukse i olastoff, helst med klafflommer på rompa, og shortser. Er mye jeg har lyst på, men det begrenser seg jo litt da! Jeg er mer interessert i å bli kvitt litt magefett før sommeren... (Det sier jeg hver påske!)
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Hva er peeptoe? ← Gjetter på at det er sko med åpen tupp foran?
Gjest Thalassa Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Jeg har kjøpt nesten alt jeg skal ha til sommeren allerede; bikini i sort og hvitt broderi, 3 forskjellige skjørt, 2 tynne fritids bomullsbukser fra hm(fine til sandaler o.l) 1 litt finere bukse av lin i grå-brunt, 3 singletter i forskjellig type og farger, en munke jakke og 1 fin hvit skjorte i mykt stoff. Ellers har jeg mye shortser og "piratbukser" fra i fjor. Skal kjøpe: Omslagsskjørt til å ha på stranden, 2 t-shirts og et par sandaler. Pluss et par øredobber, et nytt kjede og kanskje Diesel solbriller hvis jeg finner noen fine.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 Noe av det jeg må kjøpe: * mange tunika/ korte kjoler (babydoll) * Knebukser (lin/bomull/finere/ baggy- jeans) * Ballerina, ett par pumps og flere par sandaler * Bikini+ solskjerm * korte skjørt (helst jeans) og knelange skjørt (lin) - Jeg BOR i skjørt om sommeren! * En pen- kjole, men dog sommerlig(vanskelig å finne) til parties:) * Kanskje en ny jeans, selv om det blir veldig sjelden brukt om sommeren. ++
Quiet Skrevet 10. april 2007 #17 Skrevet 10. april 2007 I år kommer jeg nok i alle fall til å kjøpe noen nye ballerinas, kjoler, bluser og skjorter.. I det siste har også behovet for såkalte gladiatorsandaler meldt seg. Men dette forandrer seg (og ekspanderer) etter som sommersesongen nærmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå