Gjest Madeline Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg har hjulpet min far med å installere windows 98 på ny på hans datamaskin i dag. Det gikk helt fint, men vi fikk problemer når vi skulle få han på nett. Etter en telefon til Telenor, fikk vi vite at det er nettverkskortet som ikke er installert. Ikke fant vi driver på den cd-en som fulgte med heller. Derfor skal jeg se om jeg kan laste ned riktig driver og brenne på en cd. Problemet er bare å finne ut hvilken jeg skal laste ned. Den informasjonen jeg har om om nettverkskortet er følgende: Jensen Fast Ethernet Adapter, PCI Nettverkskort, 10/100 Mbps Jeg har vært innom og tittet her, men er ikke helt sikker på hvilket alternativ jeg skal velge. Noen som kan hjelpe?
Gjest Madeline Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Da må du velge den for Win 98. ← Såpass forsto jeg også. Hva skal jeg velge fra rullegardinmenyen? Jensen USB fast ethernett adapter? I tilfelle, hvilket av de alternativene jeg da får opp skal jeg velge? Det er jo to forskjellige og begge går til windows 98. Føler meg rimelig dum her nå .
Gjest Madeline Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Tusen takk, Vampyra . Da skal det nok bli internett for min far igjen.
Gjest Vampyra Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Her tror jeg du finner rett driver. ← Treiging
Gjest Maxagaze Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Det var som pokker også ! Har dere løst denne her helt uten meg ?! Jeg henger for lite i denne gruppa for tiden..
Gjest Tyr Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 Treiging ← ..var du før meg altså. Vel, det ser ut til at vi er enige om valg av driver.
Gjest Madeline Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 Det fungerte. Nå er min far på nettet igjen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå