Kitsune Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Var i et bryllup der toastmasteren ikke kunne nedlegge sin egen fortreffelighet. Han ville ha ordet hele tiden og ville bare fortelle groviser og dildovitser. Halvparten av de tilstedeværende (den enes familie) syntes nok dette var svært utrivelig (vi så det på dem) og den andres familie syntes mannen var et enormt humoristisk talent. Men utover natta ble alle litt lei av han. Men det stoppet han likevel ikke fra å avbryte musikken og alt for å fortelle usammenhengende groviser som bare inneholdt de grove ordene.. Trasig..
Gjest toppi Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Han ville ha ordet hele tiden og ville bare fortelle groviser og dildovitser. Misforstått humor. Stort sett er det folk med et fraværende sexliv som oppfører seg sånn.
Kitsune Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 Jepp, ganske mange barn (8-11 år gamle). Og de gikk ALDRI hjem! Ca 0230 om natta var de enda der.. Det synes jeg var dumt..
Jerle Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Jeg var i et bryllup der toastmasteren hele tiden skulle lese "telegrammer" fra folk. Feks si at faren til bruden var lærer, så ville telegrammet være fra undervisnings ministeren(eller hva det nå heter, dere skjønner hva jeg mener) ol. Alt ble gjort på den som hadde skrevet telegrammet sin dialekt. Det toppet seg da toastmasteren skulle lese et telegram fra Kjell Magne Bondevik, og det ble lest på(dårlig) østlandsk dialekt. Skal du liksom være morsom på denne måten, så bør du i alle fall gjøre hjemme leksen din! Huff, jeg grøsser fremdeles over denne personen når jeg møter vedkommende. Dette var bare en liten episode i en lang rekke flauser. Det var ca 120 personer i bryllupet, der få kjente hverandre. Det ble mye tørr og flau latter kan man si....
Gjest Vampyra Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Jeg har vel ikke opplevd noen toastmasterkriser, men jeg må følge med i tilfelle jeg selv blir nevnt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå