Gå til innhold

Høyskolene i Narvik og Tromsø

Gjest Tokidoki

Anbefalte innlegg

Gjest Tokidoki

Er det noen her som har tatt ingeniørutdanning i Narvik eller Tromsø? Hva er deres erfaringer med skolen, studiestedet osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke tatt ingeniørutdanning i noen av byene, men kjenner til begge høyskolene, og kjenner tidligere studenter ved begge skolene.

Høyskolen i Narvik er nok bedre på det faglige, og det er godt studentmiljø, men miljøet i byen er ganske lite, så Narvik er ikke noe utpreget studentby.

Høyskolen i Tromsø har nok (desverre) gitt meg og mange ett litt for dårlig rykte. Virker veldig uryddig. Har hørt mange med samme erfaring. Men Tromsø er jo en flott by, med godt studentmiljø! En virkelig hyggelig by til å storkose seg i!

Personlig ville jeg gått for det faglige, og satset på Narvik. (I tillegg er jo natur og anlegget i fjellet nok til å velge Narvik dersom du liker å stå på ski.)

Endret av Marililja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ingeniøren i Narvik, og angrer ikke en cm. på det. Fantastisk studiemiljø og flott skole. jeg skryter mye av skolen, men det er fullstendig berettiget.

Byen er i stor vekst, og det merkes på skolen.

Noe du lurer på, så send meg gjerne en PM - jeg kan henvise deg til rette plasser for info etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...