Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeghar akkurat lest en artikkel på nett om nye "sjekketrender" i USA. Nå er det siste visstnok egne arrangementer der kvinner kan møte yngre menn, de kaller det "Cougar Nights". Cougar er visstnok en flott puma.... Jeg ble skilt for to år siden og ser for meg at jeg ikke lenger skal sitte hjemme og furte og deppe, men livet der ute blir jeg egentlig litt småskremt av. Når det er tyve år siden en har vært på typiske sjekkesteder strutter en ikke akkurat av selvtillit. Det føles mye mere avslappende å være ute med vennninner, og la det skje det som skjer. Jeg sliter ihvertfall med å være så bevisst på "jakt" som det enkelte er. Men den målbevisste typen har jeg vel aldri vært. Jeg må innrømme at denne artikkelen om "Cougars" gjorde meg litt nysgjerrig, har lagt merke til at de gangene jeg kommer i prat med fremmede menn har det en del ganger vært menn som er en del yngre enn meg. Slikt tror jeg skjedde mindre av før. Hva tenker dere andre? Er det håpløst av meg å utelukke menn som er en del yngre når jeg har tanker om å være på utkikk etter en ny kjæreste? Eller er dette en sikker vei til skuffelse?? Artikkelen jeg leste ligger på http://www.nerve.com/dispatches/murnighan/cougar/
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Sannheten er vel at du føler en seksuell dragning mot yngre menn, og hvorfor kan du ikke leve ut se drømmene?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Tror kanskje det er en vel rask konklusjon
Gjest Chrizzy Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Det spørs vel på hvor gammel du er og hvor gammel de er. Jeg tror ikke det er så lurt å satse på en som f. eks. ikke har fått barn om du er ferdig med det... Ellers så får vel kjemien bestemme
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg har blandete erfaringer med slike forhold. Er sammen med en mann som er 12 år yngre nå. Jeg føler at forholdet er topp, men både hans og mine foreldre er kjemeskeptiske. Noe av grunnen er at jeg har to barn fra et tidligere ekteskap. De mener at en 25-åring ikke er i stand til å være en god stefar for mine barn (10 og 8 år gamle). Venner og kollegaer er mere positive selv om det er noen som rynker på nesen når de skjønner at han er så mye yngre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå