Grooo Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Lurte veldig på om det var noen vits å kjøpe slike babysolbriller med strikk, men vi tok sjansen da det var salg på en av apotekkjedene forrige uke. Og i dag har vi testet dem, og Propellen syntes det var helt topp med solbriller på! Så for oss fungerte det i alle fall supert Sjekk dette bildet da! Proppellen med solbriller
Missbumblebee Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Så søt! Vi skal ha sånne til snupp vi også.
Gjest *Just-Me* Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 skikkelig stilig frøken!!! Jeg har kjøpt slike solbriller til snuppa vår, men de har ikke vært i bruk ennda.
Grooo Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 Hun hadde dem på i tre timer uten å klage. Hadde ikke trodd det skulle fungere i det hele tatt jeg, hun plukker og piller på alt mulig ellers.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Vi har kjøpt samme solbrillene, men vesla blånekter å ha dem på. Det vil si at hun river dem ikke helt av, bare skyver dem opp på pannen slik at hun ser skikkelig kul ut
liv Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Sånne har M her og. Problemet er jo når han er i vogna, for jeg kan jo ikke se om han har sovna (sitter vanligvis helt stille og rolig i vognen mens han titter til en side
Eliza Doalot Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Vi har også sånne, og de fungerer også, til min store overraskelse, helt utmerket. Er så søt der hun sitter, atte...
Gjest Faith Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Skal kjøpe sånne til yngste min jeg også. Har to par Kid Banz til eldstemann, og han elsker å ha dem på. Han har brukt det ene paret en del i barnehagen, og de blir jo ikke ødelagte heller.
Lula Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Vi hadde sånne til småen i fjor. Funket ikke så bra, for han likte ikke å ha dem på. De er uansett for små nå så vi har gitt dem bort, men får vel prøve igjen i år tror jeg.
Glede! Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 Datteren min har også sånne! Men, hun liker de ikke... Skriker når jeg tar de på henne, også blir det så mørkt til henne at hun alltid sovner... hihi...
Snil@ Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Ser at de har tilbud på sånne solbriller på apoteket nå. Er det noen som vet hvor mye de koster?
Gjest Dingo Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Min eldste ville ikke ha de på, men jeg skal teste dem på minien=) Vanskelig med solbriller, men sola er såååå vond=)
Eliza Doalot Skrevet 4. april 2007 #14 Skrevet 4. april 2007 Ser at de har tilbud på sånne solbriller på apoteket nå. Er det noen som vet hvor mye de koster? ← Jeg tror jeg betalte 139 kr.
L.v.b.s Skrevet 4. april 2007 #15 Skrevet 4. april 2007 De har kostet 199; men er på tilbud til 99; Skal kjøpe slike til datteren min,håper hun vil ha de på da=)
Tusenfryd Skrevet 8. april 2007 #17 Skrevet 8. april 2007 Her i huset er de Det Store Hatobjektet selv om alle andres briller generelt er verdens morsomste greie. Derfor ser vi nå etter en annen løsning, eller kanskje det går over når alle i barnehagen har det. Det er utrolig mye som løses i barnehagen...
Grooo Skrevet 10. april 2007 Forfatter #19 Skrevet 10. april 2007 To apotek som hadde/har tilbud, ene til 99 og andre til 139. Førprisen var 199 hos begge. Men jeg husker ikke hvilke kjeder, klarer ikke å holde dem fra hverandre jeg...
Gjest Neria Skrevet 10. april 2007 #20 Skrevet 10. april 2007 Apotek 1 har dem på tilbud til 99 kr til og med lørdag 14.04.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå