DaYdReAm Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 noen som har Deborah Sundahl`s bok Female Ejaculation and the G-spot? isåfall, er den bra? noen som har erfaringer med å ha lært å sprute ut i fra den boken? eller uten boken for den saks skyld.hihi. jeg vil lære meg;) jeg regner med at de aller fleste menn bare synes at kvinnelig spruting er positivt? jeg er iallefall veldig facinert av fenomenet. ha en fin kveld
genacvale Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Høres ekkelt ut og jeg hadde blitt flau om det hadde skjedd meg ved et uhell... Ehm.... Jeg er kvinne, forresten vet ikke hva menn synes om slikt da...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Høres ekkelt ut og jeg hadde blitt flau om det hadde skjedd meg ved et uhell... Ehm.... Jeg er kvinne, forresten vet ikke hva menn synes om slikt da... ← Svaret ditt står ikke helt i samsvar med sitatet i signaturen din... Uansett, kvinnelig ejakulasjon er sexy!
genacvale Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Svaret ditt står ikke helt i samsvar med sitatet i signaturen din... Uansett, kvinnelig ejakulasjon er sexy! ← åh? Hvorfor mener du det står ikke i samsvar? Hmm skjønner ikke helt poenget ditt.
skanky Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 En kompis av meg fikk dama si til å sprute, og hverken han eller hun hadde opplevd det før. Han var selvsagt veldig stolt Drev og pushet på at jeg måtte "lære meg" det, for det er visst noe alle kvinner i utgangspunktet biologisk sett har anlegg for å kunne gjøre. Nå er han derimot en smule lei, ifølge hans forklaringer virker det som hun spruter som et sprinkleranlegg hver gang de har sex. Tror gutter synes det er sexy fordi det er et tegn på at de har klart å gi dama orgasme, men utover det tror jeg det å bli sprayet i ansiktet av grålig gugge kan ha lav underholdningsverdi i lengden. Men nå skal jeg ikke svare på vegne av andre her! Spesielt siden jeg ikke er mann.
Gjest Chrizzy Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Tror gutter synes det er sexy fordi det er et tegn på at de har klart å gi dama orgasme, men utover det tror jeg det å bli sprayet i ansiktet av grålig gugge kan ha lav underholdningsverdi i lengden. Hm, hvor i alle dager har du grålig gugge fra?
skanky Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Hm, hvor i alle dager har du grålig gugge fra? ← Kompisen min vel! Ble litt inspirert til å lese litt om temaet også, og det blir ofte beskrevet i den duren. Men mulig det varierer fra kvinne til kvinne! Jeg har aldri sprutet eller sett noen sprute, so I wouldn't know
Gjest Chrizzy Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Kompisen min vel! Ble litt inspirert til å lese litt om temaet også, og det blir ofte beskrevet i den duren. Men mulig det varierer fra kvinne til kvinne! Jeg har aldri sprutet eller sett noen sprute, so I wouldn't know ← Jeg har vanskelig for å tro at det til vanlig blir beskrevet som grålig grugge. Det er lang fra grålig gugge, det er rent, klart og lukter ikke. Det trenger ikke være mye engang, hos mangte kommer det bare litt.
skanky Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Jeg har vanskelig for å tro at det til vanlig blir beskrevet som grålig grugge. Det er lang fra grålig gugge, det er rent, klart og lukter ikke. Det trenger ikke være mye engang, hos mangte kommer det bare litt. ← Kanskje ikke gugge, men fargen grå har en tendens til å gå igjen i beskrivelsene. Jeg bare pyntet på språket med en allitterasjon, det var ikke ment som en vitenskapelig, medisinsk beskrivelse som folk skulle få folk til å kverulere Poenget var bare at han hadde blitt litt lei av sprutinga..
Gjest Chrizzy Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 (endret) Kanskje ikke gugge, men fargen grå har en tendens til å gå igjen i beskrivelsene. Jeg bare pyntet på språket med en allitterasjon, det var ikke ment som en vitenskapelig, medisinsk beskrivelse som folk skulle få folk til å kverulere Poenget var bare at han hadde blitt litt lei av sprutinga.. ← Uansett hva du skriver så har det ikke noe med grålig gugge å gjøre i det hele tatt. Man trenger ikke mer enn fire år i fjerdeklassen og et par dårlige juletrefester for å kunne se forskjell på grå gugge og krystallklar væske. Forresten så er det ikke å kverulere å påpeke slike elementære feilbeskrivelser. Edit: Skrivefeil Endret 1. april 2007 av Chrizzy
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 har sett på film at de spruter så det plasker langt bortover golvet om igjen og omigjen. Med slike megder, kan det ikke vere annet en piss.
DaYdReAm Skrevet 3. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2007 så må du ikke ta alt du ser på film for god fisk da vettu. mye der er veeldig overdrevet!
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Jeg er en av de kvinnene som spruter under orgasme, dvs ikke hver gang da men ca halvparten av gangene. Dette er noe som har kommet i løpet av de siste årene. Fikk det ikke til i starten av min seksuelle "karriere". Det er heller ikke noe jeg har "trent meg opp til"(går det egentlig an??) men kommer mer eller mindre naturlig..Jeg trodde i begynnelsen at jeg tisset på meg, men har prøvd å tømme blæra før sex, slik at urinavgang ikke skulle være mulig...Så det er nok dette som er såkalt "kvinnelig ejakulasjon". Noen ganger kan det komme ganske mye også, så vet ikke helt hvor all denne væsken kommer fra
Gjest Tsunami Skrevet 9. mars 2009 #14 Skrevet 9. mars 2009 Uff.. vet dette er ganske gammelt thread. Menne.. bare lurer.. er det flere som også opplever dette?
Hinata Skrevet 9. mars 2009 #15 Skrevet 9. mars 2009 Uff.. vet dette er ganske gammelt thread. Menne.. bare lurer.. er det flere som også opplever dette? Jeg opplever det også
Gjest Jøss Skrevet 9. mars 2009 #16 Skrevet 9. mars 2009 Uansett hva du skriver så har det ikke noe med grålig gugge å gjøre i det hele tatt. Man trenger ikke mer enn fire år i fjerdeklassen og et par dårlige juletrefester for å kunne se forskjell på grå gugge og krystallklar væske. Forresten så er det ikke å kverulere å påpeke slike elementære feilbeskrivelser. Edit: Skrivefeil Du VET at dette er like på alle jenter eller? *imponert*
Gjest Tsunami Skrevet 9. mars 2009 #17 Skrevet 9. mars 2009 Jeg opplever det også oi! glad ikke jeg er den eneste her Hvordan har det vært for deg egentlig? synes kjæreste eller eventuelt tidligere kjærestene dine noe spess om det? har du blitt helt vant til det selv ennå? Jeg har bare hatt en kjæreste (han jeg er med nå. han elsker det visst. men jeg friker ut.. det føles.... så feil.. Leste litt om det, at noen har veldig lite men noen mye. >_> ..jeg havner på tsunami plassen da >_> hva med deg?
Gjest dylan thomas Skrevet 9. mars 2009 #18 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Som mann kan jeg ikke tenke meg en større egoboost i forhold til egen prestasjon enn å se jenta si gjøre slikt. Som om ikke grimasene deres er flotte nok som det èr når dere topper, blir de absolutt ikke noe mindre flotte når dere kommer så sterkt... Og enda bedre å tenke på at dere er så avslappet (med oss) at dere klarer å komme slik. fra meg. Rett og slett herlig! For en oppfinnelse dere kvinnfolka er... Endret 9. mars 2009 av dylan thomas
Hinata Skrevet 9. mars 2009 #19 Skrevet 9. mars 2009 oi! glad ikke jeg er den eneste her Hvordan har det vært for deg egentlig? synes kjæreste eller eventuelt tidligere kjærestene dine noe spess om det? har du blitt helt vant til det selv ennå? Jeg har bare hatt en kjæreste (han jeg er med nå. han elsker det visst. men jeg friker ut.. det føles.... så feil.. Leste litt om det, at noen har veldig lite men noen mye. >_> ..jeg havner på tsunami plassen da >_> hva med deg? Er vel forskjellig fra gang til gang, kommer i forbindelse med orgasme, og da bare vaginal/g-punkt Alle de jeg har vært borti har likt det ihvertfall
Gjest KateW Skrevet 10. mars 2009 #20 Skrevet 10. mars 2009 Jeg spruter stort sett hver gang jeg har orgasme. Ikke grålig gugge, men klar væske. Trenger ikke å få G-punkt stimulert, har fått det av brystvorte-stimuli fullt påkledt også. Det gikk dog hardt utover buksene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå