Caracal Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg lurer på hvilken parfyme for menn dere liker?? Det er jo en kjensgjerning at kvinner og menn er forskjellige og hva en mann liker kan jo være helt på ”jordet” etter en kvinnes smak. Husk nå på at jeg er ikke sugen på å lukte blomster eller sukkertøy. Det er ikke maskulint og det tenker nok oss ”gutta” litt på når vi er i parfymebutikken. Nå bruker jeg ”Acqua Di Gio” fra Armani og synes sjøl den er bra og det synes min kjære også. Jeg viste nemlig om noen spesielle lukter hun likte som jeg også vet er ingredienser i denne parfymen..Så… Men likevel hva mener dere?? Caracal
Dru Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Personlig hater jeg musk, og det er det veldig mange menn som synes lukter bra.
Lola83 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg liker ikke parfyme på menn.. Men synes det er viktig at de er renslige, bruker bra deo, dusjsåpe o.l..
cocco Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 EdT er loovely på menn Dette er noen dufter jeg liker; * Boss - Soul (sier bare: ) * Lacoste - Hot Play * Dior - Homme * Issey Miyake - L'Eau D'Issey pour homme * Jean Paul Gaultier - le Male (gammel traver, men god ) * D&G - Masculine Dette var noen av mange gode.
Gjest *Tara* Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Mannen bruker D&G - Masculine - den er nydelig.
Rexina Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Jeg ELSKER Hugo Boss - Elements Aqua og Calvin Klein - Euphoria på menn!!
Gjest Talula Skrevet 2. april 2007 #10 Skrevet 2. april 2007 Prøv å lukt på Armani Code ← Henger meg på denne anbefalingen jeg :enig_anim:
Fruktig Skrevet 2. april 2007 #13 Skrevet 2. april 2007 Sikkert veeldig kjedelig, men jeg syns CK (den svarte flaska) er sååå god!
Millis Skrevet 2. april 2007 #14 Skrevet 2. april 2007 Higher fra Dior. Den vanlige, ikke Higher Energy.
FantasDick Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 Den beste parfymen jeg har kjent var Sonia Rykel - Homme, men den visst ikke lengre.. Mannen bruker Jean Paul Gaultier - le Male, og den er veldig god. Iallefall på han.
Madam MIM13 Skrevet 8. april 2007 #16 Skrevet 8. april 2007 Beste duft til menn er Jean Paul Gaultier "Le Male"
Cottoncandy Skrevet 8. april 2007 #17 Skrevet 8. april 2007 Ferrari Black er det herligste jeg har luktet på kjæresten iallefall.
Gjest Fruktfat Skrevet 8. april 2007 #18 Skrevet 8. april 2007 (endret) Higher fra Dior. Den vanlige, ikke Higher Energy. ← higher er god, ja! jeg liker både den og higher energy. Endret 8. april 2007 av Fruktfat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå