Gå til innhold

Sexpress?

Gjest anonym

Har du eigenleg vore utsett for sexPRESS? Set berre eitt kryss, men på det mest ubehagelege du har opplevd, dvs. kryss av så langt ned på spørsmålslista som du kan.  

1. 1. Har du eigenleg vore utsett for sexPRESS? Set berre eitt kryss, men på det mest ubehagelege du har opplevd, dvs. kryss av så langt ned på spørsmålslista som du kan.

• 1. Har aldri fått seksuell invitt.
      3
    • 2. Har fått seksuell invitt som eg likte.
      4
    • 3. Har fått seksull invitt som eg mislikte.
      5
    • 4. Har opplevd uhøfleg og klønete seksuell invitt, dvs. trakassering.
      4
    • 5. Har i forhold opplevd at mannen varslar konsekvensar om han ikkje får sex.
      2
    • 6. Har opplevd seksuell invitt der mannen er i stand til å straffe dersom han ikkje får sex. DVs. Sexpress.
      2
    • 7. Har opplevd sexpress i form av fysisk overgrep.
      8

Anbefalte innlegg

Gjest Nattulv

Det er mange undersøkingar som viser at kvinner no blir utsette for mykje sexpress. Det ser ut til at alle kvinner som har opplevd noko ubehageleg når det gjeld sex, fyller ut på skjemaet at dei har vore utsett for sexPRESS. Det er vel ikkje rett alltid? Det er jo mange menn som eigenleg berre tenner og ynskjer å sende ein invitasjon, men så er dei så klønete (Jfr. klenge på, evt. klype i baken) at det berre blir opplevd ubehageleg av kvinna.

På avstemminga ynskjer eg at du skal krysse av for det punktet som er lengst ned og passar for deg. Så får vi sjå om biletet er noko meir samansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexpress eller klønete invitasjon, det er uansett (nesten) aldri hyggelig å bli bedt ut på date med et klyp i rompa. Menn er så håpløse noen ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

På en båt jeg jobbet en gang var d en styrmann som ikke helt respekterte signalene mine; d endte nesten med drap da jeg fikk nok av fandenskapen hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Leopold

Hva hvis en er interessert i ei jente og vil gjerne ha et fast forhold.

Hvis en forteller at en har seksuelle følelser og forutsetter at en vil ha

et felles sexliv, er det sexpress?

Hva hvis en har levd sammen noen år og er veletablert med barn, hus,

båt og hytte etc. Så vil ikke partneren ha sex mer. Hvis en da sier

at ens egne behov er så sterke at en tror at forholdet ikke kan klare

det: Bedriver en da sexpress?

Leopold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...