Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet (endret)

Det er ferdig nå..

Endret av Tweek
Videoannonse
Annonse
Gjest cassia
Skrevet

Uff, det er ikke noen god situasjon å være i. :klem:

Håper du klarer å komme frem til den beste løsningen, enten det er abort eller å beholde barnet. :klem:

Skrevet

Anbefaler deg å ta kontakt med Amathea (eller skrives det Amatea?). De hjelper deg gratis med veiledning, info, tips og råd. Og er hverken for-eller-mot abort.

Du finner sikkert en adresse eller tlf nr på nettet hvis du søker.

Ønsker deg masse masse lykke til uansett hva du velger!!! :klem:

Gjest cassia
Skrevet

Har du venner og familie du kan snakke med og være sammen med? Det kan ikke være lett å være helt alene i en sånn situasjon! :tristbla:

Lykke til! :klem: Det er ikke sikkert det blir så ille, uansett hva du velger.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Hei beibi :( Det var dårlig timing for dere, dette her. Fikk helt sjokk da du ringte i går for å si det, at det var en eller annen dårlig form for spøk, men det burde jeg visst bedre enn å tro.

Hvordan tar samboeren din det? Har du fått ringt han ennå? Håper det ordner seg for dere, og husk jeg kan alltid være barnevakt vet du, hvis det skulle vise seg at du trenger det. :klem:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Si det til han fortest mulig, ellers vil det bare bli verre om du drøyer det til siste slutt før han reiser. Dere trenger mye tid på å prate om dette!

Gjest Blondie65
Skrevet

Hei Tweek.

Av og til kommer de underligste overraskelser deisende på de mest utenkelige tidspunkt.

Jeg synes du skal fortelle dette til din sambo så tidlig som mulig, han har jo også krav på å vende seg til tanken.

Om du skal ta abort eller ikke er din personlige sak og noe dere må finne ut av i fellesskap. Har du behov for "å snakke" med noen om det skal jeg være her til og med tirsdag - så "gråte på skulderen" meldinger må gjerne sendes privat til meg. Jeg kan ikke tilby så mye mer enn en virtuell skulder, men det er da bedre enn ikke noe.

Lykke til i alle fall - og her tilbys støtte uansett hva slags valg du ender opp med å ta.

Gjest toppi
Skrevet
Si det til han fortest mulig, ellers vil det bare bli verre om du drøyer det til siste slutt før han reiser. Dere trenger mye tid på å prate om dette!

Ja, du må si det så fort som mulig Tweek. Tenk f.eks. om du sier det til ham rett før han skal dra. Da får dere det veldig vondt begge to.
Skrevet

Hei du :klem:

Jeg er ikke så mange årene eldre enn deg, og her sitter jeg og er gravid. Tenkte også som deg i begynnelsen, var jo ikke akkurat planlagt...

Jeg skal ikke råde deg til hverken det ene eller det andre, bare at du må tenke deg godt om.

Men en ting vil jeg nevne da, likevel. Dess lengre du går gravid, dess vanskeligere vil det bli å ta abort. Sånn er det for meg, og nå som jeg er 13 uker på vei er jeg allerede blitt glad i ungen, på en uvant måte. Jeg føler en slags beskyttelsestrang overfor det, og jeg vet at jeg kommer til å elske det når det blir født. Jeg vet også at jeg eventuelt vil få mange vanskeligheter pga forskjellige ting fordi jeg velger å få ungen, men det er ikke dette nye lille mennesket sin feil.

Vel, jeg håper dere velger det som er rett for dere...

Skrevet

Dette er dere to om, og forhåpentligvis fortsetter det å være slik, uansett hva du velger. Men tenk deg nøye om, det er ikke gitt at abort er rett for deg, selv om du trodde det før og du ikke er mer enn 19.

:)

Skrevet

Hvis det er til noen trøst, moren min fikk meg da hun var 17. Og det har gått veldig bra med både hun og meg :)

Gjest toppi
Skrevet
*kremt!!!!*

??

Har du vondt i halsen bør du poste på kropp og helse.

Gjest beekeeper
Skrevet
??

Har du vondt i halsen bør du poste på kropp og helse.

åja! Unnskyld..

Gjest toppi
Skrevet

Jeg ble ikke sint, men kanskje litt trist fordi du spøkte om noe sånt.

Først trodde jeg det var spøk, men når Dynetryne skrev her inne trodde jeg det var sant.

Hvis du noen gang starter en seriøs tråd om et alvorlig emne og mange skriver at det helt sikkert bare er tull. Vil du like det da?

Ellers er det jo veldig fint du ikke er gravid, så lenge du ikke vil det selv.

Gjest Blondie65
Skrevet

Her gikk man fem på og glemte datoen ja ... akk ...

Du tok meg der gitt.

Gjest beekeeper
Skrevet

Jæi viste det var en spøk!!!

Men det er et ganske sårt tema da! Så det var kanskje mange som ble revet med.

Men du er da søt likevel du :klem:

Gjest Catwoman
Skrevet

hehe tenkte med engang jeg så overskriften at dette måtte være en typisk Tweek-aprilspøk. Og så gjetter jeg at DyneTryne var med på spøken?!

Skrevet

Tweek er Tweek. :ler:

Jeg liker deg jeg Tweek, du har en del artige innlegg og du tør å spøke selv om temaene kan være sensitive. ;)

Gjest Frysepulver
Skrevet
:ler: jeg var innom her jevnlig og sjekket ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...