Livets datter Skrevet 28. februar 2003 #1 Skrevet 28. februar 2003 Har lyst til å sitere Lea i et innlegg i tråden "Polyfoniske ringetoner": En dag jeg satt på kafe var det en fyr med en slags sirene på telefonen. Det ringte hele tiden og jeg holdt på å helle kaffen min i hodet på fyren. Det er godt det ikke er bare meg som holder på å bli sprø av alle disse ringetonene, polyfoniske lyder eller ikke. Greit, jeg har mobil-telefon selv, men skrur ned lyden eller bruker "Stille-funksjonen" når jeg sitter på tog, buss eller er inne på offentlige steder. Og jeg trenger vel ikke å si at det er en selvfølgelighet å skru av telefonen/lyden på kino? Jeg tok Gardermobanen igår, og satte meg inne på "stille-vognen" for å prøve å sove litt på veien. På andre siden av midtgangen satt den en voksen mann i 40-50 åra som visstnok synes dette var et glimrende sted å teste ut alle de hysterisk morsomme ringetonene sine. Heldigvis var det en mann som reiste seg opp og snakket til ham. #@?=" MAKAN til idioti!
Gjest Lea Skrevet 28. februar 2003 #2 Skrevet 28. februar 2003 Fytti katta! Godt jeg ikke er alene om å bli gal!
Megan Skrevet 28. februar 2003 #3 Skrevet 28. februar 2003 Virker som om en del folk tror at slike "mobil-fri soner" gjelder for alle andre enn dem selv...
Gjest care Skrevet 28. februar 2003 #4 Skrevet 28. februar 2003 Jeg synes det begynner å bli harry med alle disse teite låtene, vurderer å skaffe meg en svært så diskre og anonym en :-?
Tiqa Skrevet 28. februar 2003 #5 Skrevet 28. februar 2003 Problemet er bare at det ikke er mulig å skaffe seg en anonym ringetone. Enten er det akutt tragiske tilfeller med harmonier overført elektronisk (!), eller så er det lyse, høye toner som om det var en gjeng bikkjer som skulle adlyde. Helt forferdelig. Det verste jeg har sett, var en gutt som faktisk tok telefonen på kino. "Halla, er på kino serru... Ja... Går bra vettu... Hehe..." <-- osv! Fantastisk. Disse vekke-mobil-lydene er også ganske ille. Bodde sammen med en jente (ja, DU ja! ) som hadde en helt uhyre skingrende papegøye-glam hver morgen kl. 0600. Tror jeg må bli ringetone-oppfinner...
Gjest Lea Skrevet 28. februar 2003 #6 Skrevet 28. februar 2003 Jeg ar da en anonym liten snutt som ringtone. Det høres faktisk ut som om telefonen ringer . Men så har ikke jeg polyfoniske ringetoner heller da.
Pinocchio Skrevet 1. mars 2003 #7 Skrevet 1. mars 2003 Det er da enkelt å skaffe seg en diskre ringelyd om man vil? Jeg blir sprø av å høre alle de kreative lydene overalt. Jeg har den på vanlig ringing når jeg er ute i fri luft. Vaaanlig ringing! Men stort sett har jeg den faktisk på "møte." Jeg hater at telefonen skal bestemme.. JEG ringer deg når det passer.. Send text hvis det haster! Å høre folk lete etter telefonen mens du får inn de mest patestiske små technosangene på en håpløs blokkfløytesynth..? Seriøst. Dette her hater jeg!
Megan Skrevet 1. mars 2003 #8 Skrevet 1. mars 2003 ...små technosangene på en håpløs blokkfløytesynth..?
Klips Skrevet 1. mars 2003 #9 Skrevet 1. mars 2003 Kan være til å gå på veggen av, ja. Selv har jeg nokia sin "polite", den er grei. Men en kar på jobben (voksen mann med dress, høy lønn, familiefar osv) har "like a virgin" som ringetone. Det synes jeg faktisk er ganske festlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå