Gå til innhold

Turnoff for menn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Manglende evne til å tenke selv (gjelder begge kjønn) digre pupper og dramaqueen-oppførsel.

Dame

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er min liste:

Turn off egenskaper hos en kvinne er:

Utro

Ustelt

Maskulin

Egoistisk

Dominerende

Passiv

Mye mer kunne nok ha hvert tatt med her men de viktigste punktene for meg ligger i det over.

Er man utro er det ikke håp for min del. Kvinner som ikke gidder å prøve å se bra ut eller å stelle seg er ikke interessant. Hvis en kvinne på død og liv skal gjøre alt som en mann gjør og mener det skal være slik blir det ”turn off ” for meg. Ved å gjøre dette mister hun noe av kvinneligheten som er viktig for meg. Egoisme er ikke bra hos mennesker generelt. Dominerende damer er heller ikke bra, noen menn liker det men det er nok ganske få. Hvis en kvinne er passiv og følelsesløs er det på tide å komme seg videre.

Caracal

Må bare kommentere: det er faktisk svært mange menn som liker dominerende damer, og mange av dem er ressurssterke og har gode jobber (en observasjon fra mange dominante damer). Så du tar nok litt feil der.

Men interessant tråd, dette.

Skrevet

Når jeg snakket om dominerende så var jeg kanskje litt diffus. Det er jo mange måter å være dominerende på. Det jeg synes er ”turn off” med dominerende kvinner er når de er det i forholdet generelt, ikke bare på et område. Når de på død og liv skal kontrollere alt som har med det praktiske, forhold, planer, osv, osv. Slikt fører til en ”demaskulinisering” av mannen. Noen få menn liker nok dette også men jeg tror som sagt ikke det er så mange.

Hvis du snakker om dominerende kvinner i senga så er nok det en helt annen historie og det var ikke det som jeg siktet til. Det er nok mange menn som liker at kvinner tar ”styringen” og kvinnene selv vil jo føle mer kontroll så det er ikke noe galt i det. Personlig liker jeg en viss balanse uten at ting må gjøres på den ene eller andre måten…

Caracal

Skrevet
Når jeg snakket om dominerende så var jeg kanskje litt diffus. Det er jo mange måter å være dominerende på. Det jeg synes er ”turn off” med dominerende kvinner er når de er det i forholdet generelt, ikke bare på et område. Når de på død og liv skal kontrollere alt som har med det praktiske, forhold, planer, osv, osv. Slikt fører til en ”demaskulinisering” av mannen. Noen få menn liker nok dette også men jeg tror som sagt ikke det er så mange.

Hvis du snakker om dominerende kvinner i senga så er nok det en helt annen historie og det var ikke det som jeg siktet til. Det er nok mange menn som liker at kvinner tar ”styringen” og kvinnene selv vil jo føle mer kontroll så det er ikke noe galt i det. Personlig liker jeg en viss balanse uten at ting må gjøres på den ene eller andre måten…

Caracal

Vel, ok, da forstod jeg deg nok litt feil, siden jeg tenkte ganske seksuelt her.

Det er en del menn som liker kvinner som har kontroll i hverdagen, men jeg tror de fleste av disse liker det mest som fantasi og kanskje ikke ville likt det som faktisk virkelighet over lengre tid. Særlig hvis det er snakk om damer som er totalt kontrollfreaker. Personlig tror jeg de fleste forhold har det best når de er rimelig balanserte.

Seksuelt er en litt annen sak, ja :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Jenter som går med push-up bh, for så å ta den av seg å ha LITE utstyr. Det er turn-off det. Gå med vanlig bh vær så snill. Og jenter som kliner med andre jenter (16-åringer u name it) bare for å få oppmerksomhet. Det er så teit! altså..

- små pupper

- "lesbiske" jenter

:)

Skrevet

Stygg og dum er ingen vinner akkurat.

Gjest cassia
Skrevet
Uhøytidlighet derimot er det  :ler:

Ah! Det var da enda godt. :ler:

Skrevet (endret)

Man flyter lenge på uhøytidlighet, selvironi, humor, feminimitet og et godt blikk faktisk :)

Og ja, veien til mannens hjerte går via magen. I alle fall gjelder det for meg :ler:

Forresten, har du skftet nick i løpet av de siste 2 årene ? Jeg kjenner igjen avateren. Har vi vært ute på byen sammen ? Det kan selvfølgelig være flere som bruker samme avatar...

Endret av Lestat
Gjest Gjest
Skrevet

Jenter som bare prater om barna sine, og legger hele sin identitet i det å være mor. Det synes jeg er turn off.

Skrevet (endret)

Njas, finnes verre altså. De kvinnene som blir filosofisk og sentimental etter at du kun har snakket med de en times tid f.eks. Som regel trenger de noen profesjonelle å snakke med...

Å bry seg om barn er faktisk positivt det, spør du meg.

Endret av Lestat
Gjest cassia
Skrevet
Forresten, har du skftet nick i løpet av de siste 2 årene ? Jeg kjenner igjen avateren. Har vi vært ute på byen sammen ? Det kan selvfølgelig være flere som bruker samme avatar...

Nei, jeg har nok ikke det, og jeg tror heller ikke vi har vært ute på byen sammen. Denne avataren ligger i KGs basegalleri, så det er sikkert andre som har hatt den før. :)

Skrevet
Nei, jeg har nok ikke det, og jeg tror heller ikke vi har vært ute på byen sammen. Denne avataren ligger i KGs basegalleri, så det er sikkert andre som har hatt den før. :)

Ahh, det forklarer en del :)

Gjest Gjest_Blå_*
Skrevet

Jeg finner uærlighet fullstendig turnoff, om du merker at dama lyver, ja da er det over og ut for meg. Dessuten er det turnoff om hun har en skitten fortid med mye tilfeldig sex, da ville jeg og trukket meg stille ut.

Blå

Gjest Peter Pan
Skrevet

Turn off: Sutrete, kranglete, urenslig, selvgod, harry, bimbo, billig, dum, horete klær, hår under armene, mange ONS, uærlig, dårlig ånde, stygge tenner, selvhøytidlig. Ja, det er utrolig mye som er turnoff, det er neimen ikke rart at det er så mange single rundt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...