Gjest Gjest_HILDE_* Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hei Lurte på om noen gutter her inne i på forumet kunne fortelle meg hva dere oppfatter som mest turnoff ved kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Hei Lurte på om noen gutter her inne i på forumet kunne fortelle meg hva dere oppfatter som mest turnoff ved kvinner. ← Kvinner som er utro, som ligger rundt med alle, som flørter med badboys og voldsaper.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Kvinner som er utro, som ligger rundt med alle, som flørter med badboys og voldsaper. ← Det er nå ikke så mange av dem da. Men hvorfor synes du at slike kvinner er turnoff, mens du respekterer og misunner menn som oppfører seg på samme måte? (Bytt ut badboys og voldsaper med bimboer) Det er da ikke rettferdig.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Det er nå ikke så mange av dem da. Men hvorfor synes du at slike kvinner er turnoff, mens du respekterer og misunner menn som oppfører seg på samme måte? (Bytt ut badboys og voldsaper med bimboer) Det er da ikke rettferdig. ← Det er en seiglivet forestilling som kvinner holder fast på med nebb og klør. Jeg misunner ikke badboys og voldsaper, få menn gjør det. Jeg respekterer ikke menn som høvler over bimbos i stor skala, få menn gjør det.
Caracal Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Her er min liste: Turn off egenskaper hos en kvinne er: Utro Ustelt Maskulin Egoistisk Dominerende Passiv Mye mer kunne nok ha hvert tatt med her men de viktigste punktene for meg ligger i det over. Er man utro er det ikke håp for min del. Kvinner som ikke gidder å prøve å se bra ut eller å stelle seg er ikke interessant. Hvis en kvinne på død og liv skal gjøre alt som en mann gjør og mener det skal være slik blir det ”turn off ” for meg. Ved å gjøre dette mister hun noe av kvinneligheten som er viktig for meg. Egoisme er ikke bra hos mennesker generelt. Dominerende damer er heller ikke bra, noen menn liker det men det er nok ganske få. Hvis en kvinne er passiv og følelsesløs er det på tide å komme seg videre. Caracal
Gjest Mann 41 år. Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Her er min liste: Turn off egenskaper hos en kvinne er: Utro Ustelt Maskulin Egoistisk Dominerende Passiv Mye mer kunne nok ha hvert tatt med her men de viktigste punktene for meg ligger i det over. Er man utro er det ikke håp for min del. Kvinner som ikke gidder å prøve å se bra ut eller å stelle seg er ikke interessant. Hvis en kvinne på død og liv skal gjøre alt som en mann gjør og mener det skal være slik blir det ”turn off ” for meg. Ved å gjøre dette mister hun noe av kvinneligheten som er viktig for meg. Egoisme er ikke bra hos mennesker generelt. Dominerende damer er heller ikke bra, noen menn liker det men det er nok ganske få. Hvis en kvinne er passiv og følelsesløs er det på tide å komme seg videre. Caracal ← Helt enig med deg! Egoistiske/dominerende kvinner er noe med det trasigeste en mann kan komme utfor.
Gjest Eragon Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Utro damer, og damer som ligger rundt. Det finner jeg fullstendig turnoff. Går utifra at det er det samme for de fleste kvinner, er ikke utro menn og menn som puler rundt fullstendig turnoff for dere kvinner?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Hei Lurte på om noen gutter her inne i på forumet kunne fortelle meg hva dere oppfatter som mest turnoff ved kvinner. ← Ustelte kvinner er forferdelig turnoff. Aggressive damer er heller ikke noe kult.
Donnie Darko Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Damer som er usikre på seg selv og som ikke tør si hva/hvordan de vil ha det.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 Damer som er usikre på seg selv og som ikke tør si hva/hvordan de vil ha det. ← Endelig et svar fra en ordentlig MANN!
Gjest beekeeper Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 Damer som er usikre på seg selv og som ikke tør si hva/hvordan de vil ha det. ← Er ikke noe vits i å si det hvis gutta ikke hører etter uansett da vøtt
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #13 Skrevet 2. april 2007 Er ikke noe vits i å si det hvis gutta ikke hører etter uansett da vøtt ← Hvordan skal en vite om gutten hører om en ikke tør si fra? Det kan en jo ikke.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #14 Skrevet 2. april 2007 Kvinner med hengepupper er bare helt ÆÆssjj . Fy fan hvor Turnoff det er.
Mette Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 Tråden er ryddet. Regler. Mette - forumansvarlig
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2007 #16 Skrevet 2. april 2007 Hårveks, hår under armene men værst er dørmatte på musa. Generelt kvapsete fremtoning, drama og hysteri.
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 2. april 2007 #18 Skrevet 2. april 2007 Dårlige turnoff-forslag i denne tråden... ← Hvorfor det? Du føler deg truffet?
Gjest jonas Skrevet 4. april 2007 #19 Skrevet 4. april 2007 Skrik og skrål for den minste ting. Tilstander som minner om "fjernsynsteater" (for de som husker det) På det visuelle plan er kombinasjonen silikonpupper og barbert mus totalt turnoff for meg. Minner om en utstillingsdukke på butikken...og ribbet kalkun.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå