Dior Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hva er din favoritt highlighter?Og hvilken farge har dere? Leser her inne pa kvinneguiden at alle digger YSL sin. Den er vel det beste pa market nu vel?
Dior Skrevet 1. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2007 Noen rad hvilken gargetone jeg burde velge i YSl sin ? Nr 2 er vel nesten alle bruker.Jeg bruker medium id sin foundation. Sa 1 blir vel for lys da kanksje? Jeg er lys(brun om sommeren)litt fregner,blondt har. ???
Saeria Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg ville tro at 1 blir lys til deg. Jeg brukte fairly light i ID sin foundation og brukte da 1 i YSL, så du er hvertfall noe mørkere enn meg i huden. Ikke blir jeg fort brun om sommeren, ei heller får jeg søte sommerfregner. Når jeg kjøpte YSL, sa dama at de fleste brukte 1. :klø: Det kan jo hende at vi som bor i Bergen ikke ser solen så ofte og derfor er vi bleike.
Dior Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 Jeg ville tro at 1 blir lys til deg. Jeg brukte fairly light i ID sin foundation og brukte da 1 i YSL, så du er hvertfall noe mørkere enn meg i huden. Ikke blir jeg fort brun om sommeren, ei heller får jeg søte sommerfregner. Når jeg kjøpte YSL, sa dama at de fleste brukte 1. :klø: Det kan jo hende at vi som bor i Bergen ikke ser solen så ofte og derfor er vi bleike. ← hehehe....
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Jeg kjøpte min i london og hun sa med engang at jeg måtte ha 1, og at det var den de fleste bruker.. Men 1 har mer rosatonet og 2 er mer oransje..
Gjest Deception Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Nr. 1 er rosa, nr 2 er gul, og nr. 3 er aprikos/oransje.
Dior Skrevet 1. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2007 da har jeg et problem.vet ikke hvilken tone jeg har.gul eller rosa... hmmm...
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Jeg ville prøvd i parfymeri for så gå hjem å bestille på sn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå