taliee Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Ja, som jeg sa... primer og solpudder? Noen som har gode produkter som jeg burde ha? Har ikke hatt primer før, så tenkte at nå var det på tide, og har et solpudder fra Revlon for tiden.. men det gir altfor mye "glitter" i trynet, i steden for glød liksom...å dette sees veeldig i solen. Så håper noen har noen gode på lur
Gjest Solsikke Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg har solpudder fra i.d. bare minerals, er kjempefornøyd med det!
Champagnepiken Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Er utrolig godt fornøyd med solpudder fra Chanel - og så er det så drøyt, har hatt mitt i to år nå, og jeg bruker det nesten hver dag!
Lola83 Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Er utrolig godt fornøyd med solpudder fra Chanel - og så er det så drøyt, har hatt mitt i to år nå, og jeg bruker det nesten hver dag! ← Samme her, uutrolig drøyt og bra
taliee Skrevet 1. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2007 hmm, det solpudderet fra Chanel, er det på SN? Eller ser jeg veldig dårlig nå.....
Scheherazade Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Jeg liker godt primeren fra ModelCo. Denne er en blank gele, og inneholder ikke glitter eller skimmerpartikler. Men det skal veldig lite til! Den fra MAC får også mye skryt, men jeg synes denne glitret litt.
FantasDick Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Jeg har nettopp prøvd solpudderet til Isadora, og jeg er hekta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå