Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Er det ikke litt vel desperat og gå og legge dateprofiler på nettet.

For meg virker det rett og slett som de er totalt avhenige av og treffe noen.

Er det virkelig menensker som er så redde for og være alene at de faktisk synker så dypt og gjør noe så desperat som og prøve og finne seg noen på nette ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke sikkert de er desperate, kanskje de bare søker litt spenning der og da.

Gjest Gjest_Gjestemann_*
Skrevet

Er det virkelig menensker som er så redde for og være alene at de faktisk synker så dypt og gjør noe så desperat som og prøve og finne seg noen på nette ?

Hva er desperat med å "finne seg noen på nette" ? Det er mer desperat å ha samme målet hvis man går på byn..

Mange legger jo ut profiler mer for moro skyld også, er ikke alle som legger så mye alvor i det, egentlig bør man ikke legge mye alvor i det, det er da man blir desperat..

Skrevet

Vi er i år 2007 og folk bruker mye tid på nettet så hvorfor ikke finne partner der også.

Absolutt ikke desperat i mine øyne og er enig med personen over som skriver at det er mer desperat å gå på byen for å sjekke. Hva finner man der da?

På nettet har man tid til å bli kjent med personen.

Skrevet
Vi er i år 2007 og folk bruker mye tid på nettet så hvorfor ikke finne partner der også.

Absolutt ikke desperat i mine øyne og er enig med personen over som skriver at det er mer desperat å gå på byen for å sjekke. Hva finner man der da?

På nettet har man tid til å bli kjent med personen.

:klappe: Veldig enig i dette!

Gjest Gjest_Corto Maltese_*
Skrevet
Vi er i år 2007

etter den kristne kalender ja men tar vi den Buddistiske så er vi i år 2550

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Hva med å bytte ut "på nettet" med "på byen"? :)

Skrevet

Personlig synes jeg nettet er en mye bedre måte å treffe folk på en ”på byen”

Du kan lett se imellom flere hundre profiler på kort tid for å deretter sile ut etter interesser og fellesnevnere med det du er ute etter. Det er faktisk greit å gjøre dette før man treffer mennesket og blir ”distrahert” av evt utseende eller andre ting. Det hjelper lite at en person er sjarmerende eller vakker hvis man ikke har noe tilfelles innvendig. Er man på byen på et utested har man alltid begrensede sjanser. Kanskje bruker man mye tid og krefter på å komme under huden på et annet menneske man finner ut at man ikke har noe til felles med. På nettet kan man utvide søket til å omfatte personer man i det normale liv aldri ville ha truffet. (hvis det er interessant da) Er man på en ”date side” må man gå ut ifra at de man treffer der også har lyst til å treffe noen. Det er ikke alltid tilfelle på byen. Det er klart at det finnes andre glimrende måter å treffe folk på uten om byen og internett. Via venner, jobb osv men internett har et enormt nedslagsfelt og jeg tror det bare blir større og større. Har i hvertfall fungert fint for meg… En annen ting er nok at de kvinnene jeg syntes er interessante ikke tilbringer så mye tid på byen…

Caracal

Gjest "Desperat" og stolt av
Skrevet

Er det å erkjenne at man vil møte noen og gå aktivt ut for å finne likesinnede,

synonymt med å være "desperat"?!

I så fall, er jeg glad for at jeg var

"desperat" nok for noen år siden til å melde meg på en datingside på nettet,

med de følgene at jeg fant verdens flotteste mann! :)

Gjest Gjest
Skrevet

-Enig med den over: bytt ut "på nettet" med "på byen".

-Er det ikke litt vel desperat å diskutere på nettet? Er det virkelig mennesker som er så redde for å ikke ha noen å snakke med at de faktisk synker så dypt og gjør noe så desperat som å prøve å diskutere på nettet?

Gjest Maxagaze
Skrevet
[...]

-Er det ikke litt vel desperat å diskutere på nettet? Er det virkelig mennesker som er så redde for å ikke ha noen å snakke med at de faktisk synker så dypt og gjør noe så desperat som å prøve å diskutere på nettet?

Nå virker du litt desperat..

Gjest Chrizzy
Skrevet

Har du sånn lyst på en diskusjon? :ler: Jeg tror ikke du mener dette i det hele tatt.

Skrevet

Hallo! Kva tid lever du i egentlig? I 2007 er det faktisk heilt vanlig å laga seg profil på ei nettside, og leita etter ein partnar på nettet!

Eg møtte kjæresten min på ei datingside på nettet, og synst internett er ein ypperlig måte å finna ein partnar på! Du burde prøva det sjølv, om du er singel:;)

Gjest Corto Maltese
Skrevet
Har du sånn lyst på en diskusjon?  :ler: Jeg tror ikke du mener dette i det hele tatt.

jo det mener jeg.

Gjest Corto Maltese
Skrevet
Hallo! Kva tid lever du i egentlig? I 2007 er det faktisk heilt vanlig å laga seg profil på ei nettside, og leita etter ein partnar på nettet!

Eg møtte kjæresten min på ei datingside på nettet, og synst internett er ein ypperlig måte å finna ein partnar på! Du burde prøva det sjølv, om du er singel:;)

jeg vet det er vanlig. Men jeg synes uansett det er et veldig desperat trekk

Skrevet

Er det noe mer desperat enn å sjekke opp noen på byen feks? Hehe... virker som om du leter etter argumenter for at det IKKE er desperat? :sjenert:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

å gå til byen for den hensikt og finne seg noen. Er like desperat som og ta og gå på nette for og finne seg noen.

Gjest Bellatrix
Skrevet

:klappe::ler:

Skrevet
jeg vet det er vanlig. Men jeg synes uansett det er et veldig desperat trekk

Synd for deg! Du går virkelig glipp av noko.:)

Skrevet

Selv kan jeg godt prate m venner og diskutere i forum på nettet, men hadde aldri falt meg inn å date noen som jeg hadde møtt på nett.... Eller møte noen jeg hadde truffet på nett for den saks skyld. Men så har jeg selv aldri hatt problem med å få meg kjæreste eller å bli kjent med folk.

Nettet er jo kjempebra for mange som ikke er så sosiale ellers da. Og det er jo bare tilfeldigheter som gjør at man treffer en å være glad i, så alle er ikke like heldige. Da er jo nettet sikkert et bra hjelpemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...