Gå til innhold

Begynner å bli syk..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neeei! Føler på kroppen at en forkjølelse er på veg! Har stappa i meg vitaminer og paracet, noe mer jeg kan gjøre for å prøve å unngå å bli sjuk nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-150 dråper solhatt fordelt på 4-5 doser (ikke mer enn 3-4 dager med dette)

-2 opphakkede hvitløksbåter svelget som tabletter med sitronvann (lukter ikke noe særlig, forutsatt at du bruker sitron i vannet - viktig!!)

-10.000 mg C vitaminer fordelt på mange daglige doser

dette bruker jeg alltid og blir aldri syk. utbruddet stoppes effektivt.

må du velge en av disse tre, velg hvitløken. ta den før du legger deg og våkne opp frisk og god:)

klem Iset

Skrevet

+ noen dråper Japansk Peppermynteolje i et glass vann (syns det hjelper når jeg holder på å bli forkjølet + at det gjør sånn at det ikke lukter hvitløk av deg. Helt sant!

Skrevet

+ hold deg god og varm og ta litt ekstra vare på deg sjøl, ikke slit deg ut med fysisk aktivitet!

Håper du kommer gjennom det uten at du blir skikkelig syk.... ;-)

Skrevet

Jeg vil anbefale rød Solhatt, og masse gode, tykke klær - hold deg varm.

Ellers ville jeg ikke stappet i med Paracet før helt nødvendig. Tabletter er en nødløsning, i allefall for min del.

Skrevet

Takk for gode råd! Har tatt meg helt fri idag- kjøpt litt frukt og godteri og ser på tv, leser tegneserier og slapper av. Og tømmer i meg store mengder c-vitamin og solhatt! Får håpe det er nok... :)

Skrevet

Du kan forsøke svarthyllbær-ekstrakt. De anbefalte meg dette på apoteket. De sa at det skulle være tilsvarende effekt som solhatt, bare mye bedre. I tillegg anbefalte han å smøre dette på evt. influensa-munnsår.

God bedring. Husk å kle deg varmt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...