Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #1 Skrevet 28. februar 2003 Hei! I film ser jeg ofte at de fødende spør etter isbiter på sykehuset rett før fødsel. Hva skal dette være godt for, og er det noen her som spurte etter dette på sykehuset? Er det normalt? Takk
Kreps Skrevet 28. februar 2003 #2 Skrevet 28. februar 2003 Min veninne har igjennom 2 svangerskap fyst veldig på isbiter. hun knasket isbiter igjennom hele dagen. Det er vel som alt annet folk fyser på når de går gravide.
Trebarnsmor Skrevet 28. februar 2003 #3 Skrevet 28. februar 2003 Isbiter er bra under fødselen fordi man blir så tørr i munnen og fordi det får damene til å bli litt nedkjølt. Kanskje fordi de får noe annet å tenke på og fordi de slapper av i kjeven. Jeg har ikke brukt det selv.Men det virker jo logiskt da.
Nala Skrevet 2. mars 2003 #4 Skrevet 2. mars 2003 Jeg knaska isbiter som en gal under fødselen. Og forsåvidt i tida rett før fødsel også. Var innlagt med svangerskapsforgiftning og løp inn på kjøkkenet på fødeavdelinga dagen lang i jakten på isbiter. Og takk for pris for at det alltid var fullt av isbiter der inne Var vel som en typisk gravid-dille dette. Følte at jeg bare MÅTTE ha det. Og under fødselen var et herlig forfriskende. For man ble jo så svett og sliten av å holde på! Mannen henta nye forsyninger av isbiter titt og ofte han, snill som han var. Jeg knaska i vei så mannen og jordmora fikk frysninger av å høre på. Isbiter under fødsel anbefales på det varmeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå