Lurvina Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har nesten glemt at jeg har startet denne tråden her, artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2008 #22 Del Skrevet 13. juni 2008 Inspirert av pølsespørsmålet, har jeg også et spørsmål/gåte. Hva er det som rimer på trikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 13. juni 2008 Strikken :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. juni 2008 #24 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 14. juni 2008 #25 Del Skrevet 14. juni 2008 Er da ingen som seier MØLSE på vestlandet, det uttales og skrives MYLSE, ergo rimer det ikkje på PØLSE ! joda. Der jeg har familie fra sier de mølse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingve Skrevet 25. august 2008 #26 Del Skrevet 25. august 2008 Hei! Pølse rimer på vølse som er tørket hestepenis. Strikk rimer på KUK... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mølse Skrevet 25. august 2008 #27 Del Skrevet 25. august 2008 Hei! Pølse rimer på vølse som er tørket hestepenis. Se inlegg 11,12,13,14 så er dette nevnt men der heter tørket hestepenis Mølse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #28 Del Skrevet 20. november 2008 SIden vi ikke har noen ord som rimer på pølse så kan vi bruke krølse det betyr backlash. Eksempel: En backlash eller krølete ting. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. november 2008 #29 Del Skrevet 20. november 2008 Ja, hva er det som rimer på pølse :klø: *går inn i det filosofiske hjørnet* Mjølse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stefan_* Skrevet 7. januar 2009 #30 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, hva er det som rimer på pølse :klø: *går inn i det filosofiske hjørnet* Noe Enda Verre Da! Det GÅKKE å oversette PÅLEGG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 7. januar 2009 #31 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) SÅ dette spørsmålet stilte jeg for noen dager siden! Det finns nemlig INGEN ord som rimer på pølse, men en dypfryst pøsle får ihvertfall rim på seg - det vet jeg, så går for Skrues svar Jeg går for denne jentas svar - fornuftig dame Det eneste som faktisk rimer på pølse er rim dersom pølsa har ligget i fryseren Ingen ordentlig og godtatt ord rimer på pølse, men det kommer rim på pølsa når den ligger i fryseren.... Ho, ho, husker denne tråden gitt Hva rimer på Esel? Endret 7. januar 2009 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 7. januar 2009 #32 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva rimer på Esel? Ingen som vet? Fant den på nå ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mil Skrevet 8. januar 2009 #33 Del Skrevet 8. januar 2009 Hva rimer på Esel? Den er da ikke så vanskelig - vesel I tilfelle noen ikke vet hva en vesel er: http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9339982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venelite Skrevet 14. januar 2009 #34 Del Skrevet 14. januar 2009 Noe Enda Verre Da! Det GÅKKE å oversette PÅLEGG onlay ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MORE TEA. Skrevet 27. januar 2009 #35 Del Skrevet 27. januar 2009 http://molse.blogg.no/040806131017_tilbake...kteigen_om.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medina Skrevet 28. januar 2009 #36 Del Skrevet 28. januar 2009 jeg vet hva som rimer på pølse følelse kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medina Skrevet 28. januar 2009 #37 Del Skrevet 28. januar 2009 pikken kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medina Skrevet 28. januar 2009 #38 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg går for denne jentas svar - fornuftig dame Det eneste som faktisk rimer på pølse er rim dersom pølsa har ligget i fryseren Ingen ordentlig og godtatt ord rimer på pølse, men det kommer rim på pølsa når den ligger i fryseren.... Ho, ho, husker denne tråden gitt Hva rimer på Esel? jeg vet egentlig ikke... det var vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest :D x] Skrevet 18. februar 2009 #39 Del Skrevet 18. februar 2009 Det finns ingen ord som rimer på pølse! Men spørsmålet var :hva rimer på pølse (ikke hvilket ord rimer på pølse) Rim fra fryseren er det eneste som rimer på pølse!!! Ja? men alikevell., ikke ta helt av da? x ]] Konklusjon: Spørsmål besvart ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 20. februar 2009 #40 Del Skrevet 20. februar 2009 Shell har ein radioreklame gåande om ord som rimer på pølse Pølser, i alle størrelser, vekker bare gode følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå