Gjest Lea Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Jeg er ute etter et nytt hverdagsservise. Helt enkle middagstallerkener i normal størrelse. Aller helst ensfargede og turkise (enten knall turkis eller sjøgrønn). De må tåle oppvaskmaskin og bør helst ikke koste noe mer enn 100 kr pr stk. Det er et pluss om det finnes asjetter og/eller dype tallerkener i samme serie (gjerne krus, fat osv også, men ikke noe krav). Noen som vet om en eller annen butikk (i Oslo) som har noe sånt?
Serene Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Innbiller meg at Black Design har noe i turkis... Bor ikke i Oslo, så jeg vet ikke hvem som fører det der (TilBords?).
Gjest Lea Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 black Design har et kaffeservise i turkis, men det finnes ikke middagstallerkener til dette serviset. Stort sett har Black design egne butikker her.
Lady Lovelylocks Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Har sett det på Indiska. Men det er en stund siden...
Gjest Lea Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Har tittet litt rundt i butikker i dag og fant egentlig ingen verdens ting. Ser ut som mint er mer populært enn turkis for tiden. Mulig at vi satser på Rosendahls hvite servise i stedet.
Gjest loren Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Tror jeg har sett det på Ikea..men er ikke 100% sikker:)
Gjest Tweek Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Jeg tror å jeg har sett på ikea.. Vi har noen sorte fine tallerkner i store og små samt skåler. Kjøpte de i høst, og har hatt dem i oppvaskmaskin og er fortsatt fine
Gjest Anerikke Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Vi har noen kjempefine, sjøgrønne middagstallerkener til hverdagsdags, og de er kjøpt på Til bords. Fargen heter aqua. Husker ikke helt prisen, men de er ikke dyre.
Gjest Lea Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Vi har noen kjempefine, sjøgrønne middagstallerkener til hverdagsdags, og de er kjøpt på Til bords. Fargen heter aqua. Husker ikke helt prisen, men de er ikke dyre. ← Er det glasstallerkener? Jeg har nemlig sett noen som heter aqua. Litt skeptisk til glass tror jeg.
Gjest Anerikke Skrevet 2. april 2007 #10 Skrevet 2. april 2007 Nei, det er vel keramikk? Tykke og solide ihverfall. Merket er Höganäs.
Gjest Lea Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Nei, det er vel keramikk? Tykke og solide ihverfall. Merket er Höganäs. ← Da tror jeg kanskje at jeg så dem på Glassmagasinet. Men disse var enten nesten grønne eller helt lys mint. Jeg skulle så gjerne hatt noen som var skikkelig turkise.
Gjest Minimi Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 (endret) http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb...bel=velgvarehus Edit: den funka ikke helt, skriv azur i søkefeltet Endret 3. april 2007 av Minimi
Gjest Lea Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Er det disse du mener. Har sett på dem, men er fortsatt skeptisk til glass.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 Det er jo ikke glass, det er glasert keramikk.
Gjest Lea Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 Jammen.. De så bare veldig ut som glass på skjermen min. Skal ta en titt på disse neste gang jeg er i nærheten av Skeidar. De hadde i alle fall en grei pris. Vi har egentlig tenkt å investere i Rosendahl-serviset, men jeg kunne tenke meg å ha noen billige og fargerike tallerkener til daglig. Slike man kan kjøpe 10 av uten å merke noe særlig til det. Takk for tipset.
Rainbow Brite Skrevet 3. april 2007 #19 Skrevet 3. april 2007 Ok, jeg har fire som jeg aldri bruker, så tenkte jeg kunne snakket med mannen om vi skulle passed them on. Men det blir vel i minste laget.. Vi fant de forresten på loppemarked, man finner ofte skatter der, som du sier er det ikke en veldig vanlig farge
Gjest Lea Skrevet 3. april 2007 #20 Skrevet 3. april 2007 Vi trenger nok mer enn 4 stk, ja. Men de fra Skeidar så fine ut etter at øyet hadde innstilt seg på at det ikke var glass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå