Gjest beekeeper Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Ja, overskriften sier vel det meste.. Hva leser du på do? Jeg leser mest tegneserier, M og pondus.. Men av og til går jeg for gode gamle Donald Duck! Ellers, hvis jeg ikke har så mange alternativ, så leser jeg alt som er i nærheten. Bakpå sjampoflasken, på vaskepulver embalasjen osv.
Meaty Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 (...) på vaskepulver embalasjen osv. ← Dette er en klassiker hos meg også siden vaskemaskinen med diverse vaskepulver oppå står rett ved siden av doen God lektyre, i det minste mer informativt enn Se & hør...
Gjest beekeeper Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Dette er en klassiker hos meg også siden vaskemaskinen med diverse vaskepulver oppå står rett ved siden av doen God lektyre, i det minste mer informativt enn Se & hør... ← Ja, også leser jeg ofte på embalasjen til dopapiret! Hvor mange lag, osv. Haha!
Gjest Eir Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Jeg har tegneseier på do, som Nemi, M, Pondus, Larsson, osv, i tillegg til A-Magasinet. Evt andre blader jeg kjøper. Har jeg lest ut alt jeg har på do tar jeg med en bok. Sjampoflasker og toalettpapir leser jeg bare dersom jeg er på besøk hos noen som ikke har ordentlgi lesestoff på do.
Gjest Veronica Mars Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg leser nesten aldri på do jeg, de eneste måtte være at jeg plukker opp en avis sambo har lagt fra seg hvis jeg kjeder meg veldig. Ellers har jeg egentlig ikke skjønt poenget med dolesing, kanskje jeg bruker kortere tid enn alle andre. Endret 1. april 2007 av Veronica Mars
Helen Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Jeg leser aldri på do, der vil jeg bli ferdig fortest mulig Mannen leser bestandig på do, han leser alt han kommer over. Når jeg kjøper nytt Se og Hør tar han bestandig med seg det på do, men han leser det ikke da.......
aline Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 leser heller ikke særlig på do, men han ett blad sudoku liggende i nærheten, så det hender jeg løser ett sudoku en gang i blant.... stort sett er jeg kjapt inn og kjapt ut igjen.
Ms.Marple Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Jeg leser ikke på do, der gjør jeg meg ferdig så fort som mulig.
Gjest niomi Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 Jeg elsker å sitte på do! Noen ganger leser jeg bøker, men som regel glemmer jeg å ta med meg noe å lese på, så da leser jeg det som allerede ligger innenfor armlengdes avstand - Det Nye, Mann, Terrengsykkel, noen ganger bydelsavisa.
TheHairyToothfairy Skrevet 1. april 2007 #13 Skrevet 1. april 2007 Jeg leser doboken jeg og damen lager mens vi er der inne. Blant annet spiller vi bondesjakk, turnbased. Trekker selfølgelig litt ut i tid, men spennende alikevel. Det er så man gleder seg til å teppebombe Porsgrun.
Gjest Solsikke Skrevet 1. april 2007 #14 Skrevet 1. april 2007 Jeg pleide aldri å lese på do, men kjæresten min drar alltid med seg Donald blader og bøker inn på do, så nå har jeg begynt å lese litt jeg også.
Trampe Skrevet 1. april 2007 #16 Skrevet 1. april 2007 Jeg leser aldri på do. Bruker minst mulig tid der inne. Mannen, derimot, tar med seg en avis og et par kataloger når han går... Kanskje jeg skulle lage do-bok med hilsener fra hvert besøk? A la en hyttebok? :klø:
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #17 Skrevet 1. april 2007 Jeg leser ingenting, det er jo bare å gjøre det man sakl og så ferdig.
Gjest beekeeper Skrevet 1. april 2007 #18 Skrevet 1. april 2007 Jeg leser faktisk ikke hvis jeg må bommelom, men hvis jeg bimmelimmer sitter jeg ofte lenge! da er det herlig å sitte på do å lese
Gjest Chrizzy Skrevet 1. april 2007 #19 Skrevet 1. april 2007 Ingen lesing på do nei, fortest mulig ut.
Amanlis Skrevet 1. april 2007 #20 Skrevet 1. april 2007 Jeg leser ingenting på do, gjør det jeg er der for, vasker hender og går ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå