Frk.L Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Noen som vet hvor man henvender seg for å få farget satinsko. Ser at mange skoforhandlere reklamerer med at man kan gjøre det i ettertid, men skobutikker videreformidler kanskje ikke sko som ikke er kjøpt akkurat der? Og i tillegg skulle jeg gjerne gjort det andre veien. Altså gjøre fargede sko hvite. Går det i det hele tatt ann? Har de perfekte bryllupsskoene, men de er ikke hvite..
Gjest nimbus Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg fikk farget mine på brudesalongen der jeg kjøpte kjolen (hadde ikke kjøpt skoene der). Kostet 300 kr. Skoene var hvite og kjolen ivory, så skulle bare ha dem litt mørkere. Ble skikkelig skuffet, for skoene er like hvite, bare at sløyfene ser skitne ut Merkelig, for det var sko som var beregnet på farging! Så må nok kjøpe nye sko... Ikke så lett, siden det er 9 dager til bryllupet, og kjolelengden er tilpasset skoene, så de nye må være akkurat like høye...
rsa Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Nimbus: Har du spurt butikken om resultatet er riktig? Synes jo det hørtes litt rart ut, og synd om du må betale for en evt. feil. Beklager at jeg ikke har svar på det opprinnelige spm., trådstarter
Frk.L Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 Ok. Jeg får bare ringe en butikk og høre hvor jeg kan henvende meg. Men ingen som vet om man kan farge motsatt vei? Altså fra fargede til hvite?
Stikker_innom Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Ok. Jeg får bare ringe en butikk og høre hvor jeg kan henvende meg. Men ingen som vet om man kan farge motsatt vei? Altså fra fargede til hvite? ← Man vil aldri kunne farge sko til en lysere farge enn det de er. Det finnes helt sikkert bleking som kan brukes, men disse er nok ikke så effektive at man får helt hvite sko.. dessverre Lykke til!
Gjest nimbus Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Nimbus: Har du spurt butikken om resultatet er riktig? Synes jo det hørtes litt rart ut, og synd om du må betale for en evt. feil. Beklager at jeg ikke har svar på det opprinnelige spm., trådstarter ← De sa at "de ble ikke fullt så mørke som vi håpte". Hvilket var litt av en underdrivelse, de var ikke mørkere i det hele tatt, bare litt gulnet på sløyfa. Og jeg er for pysete til å si at da vil jeg ikke betale...
Frk.L Skrevet 5. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2008 Jeg er klar over at dette er en eldgammel tråd, men siden det er min tråd så tar jeg meg friheten.. Jeg har nettopp fått farget mine bryllupssko, og er kjempefornøyd. Sendte dem inn til Kreativt Bryllup, betalte 275,- inkl frakt, og fikk dem farget i den fargen jeg selv ville (jeg valgte mørk rosa). De tar imot sko som ikke er kjøpt der også. Så hvis noen har satengsko de vil farge men ikke vet hvordan så kan jeg anbefale dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå