Gjest King James Skrevet 31. mars 2007 #1 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Er det noen som blir med og starter en sekt og lurer lett troende folk for penger ? Endret 31. mars 2007 av King James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 31. mars 2007 #2 Del Skrevet 31. mars 2007 I am in. Har god erfaring som tolk fra bedehusmiljø, da vi hadde besøk av amerikanske predikanter: "nice to see so many followers here tonight" "kjekt å sjå så mange fra Follo her ikveld". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AbortedSoul Skrevet 1. april 2007 #3 Del Skrevet 1. april 2007 Salg av vievann da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seigdama Skrevet 2. april 2007 #4 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg blir også med :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 2. april 2007 #5 Del Skrevet 2. april 2007 bra dere må bare gi meg alt dere eier og danse nakne rundt et bål. Og tilbe meg som en frelser og få alle andre til og gjøre det. så ta pengene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AbortedSoul Skrevet 2. april 2007 #6 Del Skrevet 2. april 2007 bra dere må bare gi meg alt dere eier og danse nakne rundt et bål. Og tilbe meg som en frelser og få alle andre til og gjøre det. så ta pengene deres ← Paringsdans er alltid moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 2. april 2007 #7 Del Skrevet 2. april 2007 Æ e me! Hallejua for K.J! Er det "King Jamesist" jeg er nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 2. april 2007 #8 Del Skrevet 2. april 2007 Er det "King Jamesist" jeg er nå?? ← jepp det er det du er. Og alle andre burde bli det om de vil finne ut sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 2. april 2007 #9 Del Skrevet 2. april 2007 Halleluja (skal sies med texas aksent) (skulle egentlig være en J istedet for G i det hjertet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2007 #10 Del Skrevet 3. april 2007 bra dere må bare gi meg alt dere eier og danse nakne rundt et bål. Og tilbe meg som en frelser og få alle andre til og gjøre det. så ta pengene deres ← Jeg tror kanksje dette blir lettere å få til om vi f. eks. tilber hunden eller katta di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 3. april 2007 #11 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg tror kanksje dette blir lettere å få til om vi f. eks. tilber hunden eller katta di. ← vist folk kan tilbe sai baba så kan de tilbe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vihi Skrevet 3. april 2007 #12 Del Skrevet 3. april 2007 Har dere sett denne? Riktignok startet i protest.. Men dog et eksempel på at man kan tro på hva som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 3. april 2007 #13 Del Skrevet 3. april 2007 The F.S.M er artig! Har prøvd å få tak i t-skjorte, men den selges ikke på nettet uten om USA.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vihi Skrevet 3. april 2007 #14 Del Skrevet 3. april 2007 Hmm.. kan du ikke lagre logoen og få sendt det inn til noen som trykker over på t-skjorter? Burde vel gå det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 3. april 2007 #15 Del Skrevet 3. april 2007 joda, men har lyst på de orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vihi Skrevet 3. april 2007 #16 Del Skrevet 3. april 2007 He he, skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AbortedSoul Skrevet 9. april 2007 #17 Del Skrevet 9. april 2007 The F.S.M er artig! Har prøvd å få tak i t-skjorte, men den selges ikke på nettet uten om USA.... ← Alle nettbutikker jeg har vært innom som selger FSM t-skjorter sender forsendelsen internasjonalt. Så for utenom at det blir noe dyrere enn ellers så skal det ikke være noe problem å få tak i en. Her har du to alternativer: * http://flying.spreadshirt.com (forhåndsdefinert motiv) * http://monster.spreadshirt.com (redigerbart motiv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørk Skrevet 11. april 2007 #18 Del Skrevet 11. april 2007 Takker Dette skal jeg bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå