Shanka Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Havner kanskje ikke under denne gruppen, men jeg lurer på hvor man kan få tak i YSL sin røyk? En venninne av meg fikk tak i det i Italia,men heri Norge? Taxfri på båt/fly? Noen som vet?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Da jeg var student og festrøyker, kjøpte jeg YSL-sigaretter på den lille tobakksbutikken i 1. etg i Galleriet i Bergen. Aner ikke hvor du bor, men mitt beste tips er uansett en gammeldags tobakksbutikk.
honey21 Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Hvis du bor i Oslo er det en tobakkbutikk rett ved Stortinget. Det ligger til høyre for Høyres Hus og Christiania Theater... liksom nesten ved selve Nationaltheatret da Det er en liten butikk, men det står tobakk utenpå da.
Morea Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Gardermoen, tax free. Men husk å ikke gi YSK-røyk til en kjekk mann som ønsker å bomme.... Det har jeg gjort.
Rexina Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Gardermoen, tax free. Men husk å ikke gi YSK-røyk til en kjekk mann som ønsker å bomme.... Det har jeg gjort. ← Hvorfor ikke det? Smaker de ikke noe godt?
Glitnir Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Hvis du bor i Oslo er det en tobakkbutikk rett ved Stortinget. Det ligger til høyre for Høyres Hus og Christiania Theater... liksom nesten ved selve Nationaltheatret da Det er en liten butikk, men det står tobakk utenpå da. ← Det er også en tobakksbutikk på Byporten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå