Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Havner kanskje ikke under denne gruppen, men jeg lurer på hvor man kan få tak i YSL sin røyk? En venninne av meg fikk tak i det i Italia,men heri Norge? Taxfri på båt/fly? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Da jeg var student og festrøyker, kjøpte jeg YSL-sigaretter på den lille tobakksbutikken i 1. etg i Galleriet i Bergen. Aner ikke hvor du bor, men mitt beste tips er uansett en gammeldags tobakksbutikk.

Skrevet

Hvis du bor i Oslo er det en tobakkbutikk rett ved Stortinget. Det ligger til høyre for Høyres Hus og Christiania Theater... liksom nesten ved selve Nationaltheatret da ;) Det er en liten butikk, men det står tobakk utenpå da.

Skrevet

Gardermoen, tax free.

Men husk å ikke gi YSK-røyk til en kjekk mann som ønsker å bomme.... Det har jeg gjort.

Skrevet
Gardermoen, tax free.

Men husk å ikke gi YSK-røyk til en kjekk mann som ønsker å bomme.... Det har jeg gjort.

Hvorfor ikke det? Smaker de ikke noe godt?

Skrevet
Hvis du bor i Oslo er det en tobakkbutikk rett ved Stortinget. Det ligger til høyre for Høyres Hus og Christiania Theater... liksom nesten ved selve Nationaltheatret da ;) Det er en liten butikk, men det  står tobakk utenpå da.

Det er også en tobakksbutikk på Byporten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...