Jinx Skrevet 28. februar 2003 #1 Skrevet 28. februar 2003 RIMI reklame (sang).. Syns den er så fin... Hun som handler på RIMI å drømmer seg bort Artig reklame.. Nesten så jeg kunne laget den selv Men sangen altså..
Arwen Skrevet 28. februar 2003 #2 Skrevet 28. februar 2003 Sangen heter why do birds suddenly appear og er med carpenters.
Ruby Skrevet 1. mars 2003 #4 Skrevet 1. mars 2003 Sangen heter why do birds suddenly appear og er med carpenters. Neida, sangen heter CLOSE TO YOU den!
Tusenfryd Skrevet 1. mars 2003 #5 Skrevet 1. mars 2003 Det er i alle fall Carpenters - og hvor mange plater har du av dem - den er nok på den. Jeg tror til og med jeg har en gammel plate av dem liggende.
Jinx Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2003 Jeg lastet ned "why do birds suddenly appear" med Carpenters, og fikk den riktige sangen, så jeg er fornøyd
Arwen Skrevet 1. mars 2003 #7 Skrevet 1. mars 2003 Jeg lastet ned "why do birds suddenly appear" med Carpenters, og fikk den riktige sangen, så jeg er fornøyd Jeg også, det holder i massevis for meg. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå