Gjest StockDama Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Har kjøpt denne toppen : http://www.dressedup.no/prodimages/0278topp.jpg Og leter etter et skjørt som kan passe, er invitert til et bryllup i sommer, så ville ha noe lyst og lett.. noen som vet hvor jeg kan finne et skjørt som passer til?
venus* Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Et enkelt hvitt skjørt hadde jeg valgt til en så "travel" topp. Men det spørs om jeg hadde brukt den i et bryllup, men den er muligens mindre utfordrende på kroppen enn den ser ut på bildet..
Lourdes Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 (endret) Toppen var ikke akkurat min stil. Et enkelt hvitt skjørt hadde nok tonet den ned litt. Den er som venus* skrev, travel. Endret 31. mars 2007 av Lourdes
kitekatt Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg synes den var veldig søt jeg Et hvitt skjørt i lett romantisk stil, gjerne flere lag blir fint. ta en kikk på Oasis feks...de pleier å ha mye fint i den stilen. I bryllup ville jeg også hatt et hvitt sjal å ha over skuldrene, ihvertfall hvis det er kirkebryllup. Kjekt på kvelden også Søte hvite ballerinasko tror jeg og ville gjort seg. Hmm...når jeg tenker meg om, hadde de mange slike hvite skjørt på www.josefssons.no Endret 1. april 2007 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå