Gå til innhold

Tummy Tub

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Når er babyen gammal nok til å badast i Tummy Tub?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en tummy tub,men har bare brukt den en gang for å prøve,og da var datteren min 6mnd,så for oss var det bortkastet.

Det er riktig at den kan brukes fra de er nyfødt,den skal ha en beroligende effekt og er sikkert derfor glimrende for de som har kollikk eller urolige barn.

HUsker ikke helt men tror den kostet i overkant av 300;

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Vi har ei slik bøtte ståande, men har ikkje prøvd den enno. Er redd det er litt vanskeleg å bade babyen i den før han greier å halde hovudet sitt sjølv og slikt... Men gledar oss til å bruke den!

Skrevet

Vi brukte Tummy Tub'en fra smurfen var en måned eller så. Han ville absolutt ikke bade i vanlig balje. Det er ikke noe problem å bade han før han holder hodet, for du skal jo støtte det opp.

Datteren til ei venninne brukte Tub'en til hun var godt over året, men pjokken min ble for stor for den før den tid.

Skrevet

Det er vel gjerne slike bøtter de bruker på abc avdelingen og da er jo ungene ganske nye i verden.

Skrevet

Jeg syntes det var vanskelig å holde kropp og hode og skulle vaske og greier oppi der. Overhodet ikke beroligende. Når barnet ble et par-tre måneder fungerte det bedre, men fortsatt ingen suksess.

Skrevet

Jeg synes det var komplisert å skulle holde kroppen og vaske neddi en bøtte. Mye lettere i vasken vår! Så vi bytter litt på, for så jo ut som han koser seg begge steder. Kan brukes fra de er små.

Skrevet

Vi har kjøpt et slik liggende sete med sugeføtter som man enten sette i badekaret eller i en balje, helt genialt. Kan brukes fra nyfødt. Med storebror hadde vi ikke et slik sete og det var veldig vanskelig å bade han alene i balje men med dette setet er det ikke noe problem og bade alene og ha begge armene fri til vasking. Koster rundt 250,- vi kjøpte det i Sverige men de har det helt sikkert på babyshop også.

Skrevet
Vi har ei slik bøtte ståande, men har ikkje prøvd den enno. Er redd det er litt vanskeleg å bade babyen i den før han greier å halde hovudet sitt sjølv og slikt... Men gledar oss til å bruke den!

Første badet etter hjemkomst fra sykehuset fikk lillegullet i bøtten sin. Helt vidunderlig. Ikke noe problem med hodet, jeg satt på do slik at jeg satt litt høyere oppe og holdt hendene rundt lillegull nedi bøtten.

Hun er nå 8 mnd og bruker fortsatt bøtten. Hun elsker den, smiler og er fornøyd ved hvert bad.

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet
Første badet etter hjemkomst fra sykehuset fikk lillegullet i bøtten sin. Helt vidunderlig. Ikke noe problem med hodet, jeg satt på do slik at jeg satt litt høyere oppe og holdt hendene rundt lillegull nedi bøtten.

Hun er nå 8 mnd og bruker fortsatt bøtten. Hun elsker den, smiler og er fornøyd ved hvert bad.

Herleg! Trur vi skal prøve snart!!

Skrevet

Vi har badet Propellen for det meste i vasken helt fram til hun var rundt sju måneder. Hun strotrivdes der for da kunne hun se seg i speilet samtidig. Men nå får hun ikke plass lenger.. Brukte badebalja innimelom så hun fikk plasket skikkelig, men vasken var både vår og hennes favoritt.

Skrevet

Vi fikk vist et nyfødt barn badende i en TT på barsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...