Gjest Peppa Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Jeg må si jeg ble skuffet over barne-tv ikveld. Og jenta ville ikke se på. Hvofor sender dem ikke Jubalong lengre? eller noe annet med barn i hovedrollene... voksne menn som rapper på barne-tv blir litt for dumt.... Men d er bare min mening..
Gjest beekeeper Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Tenkte det samme. Er alltid glad i å se på barnetv, særlig fordi jeg alltid har hatt lyst til å lage! Så ser på det iblant.. Men dette var bare dødspinlig! Jubalong er jo veldig bra, de kunne godt ha sendt det istedet synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 Gjest Peppa skrev (På 31.3.2007 den 18.25): Jeg må si jeg ble skuffet over barne-tv ikveld. Og jenta ville ikke se på. Hvofor sender dem ikke Jubalong lengre? eller noe annet med barn i hovedrollene... voksne menn som rapper på barne-tv blir litt for dumt.... Men d er bare min mening.. Hvilken kanal så du denne elendigheten på? Anonymkode: d3aba...ce3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken kanal så du denne elendigheten på? Anonymkode: d3aba...ce3 Det er en fjorten (!!) år gammel tråd. Hvor i allverden fant du den? Anonymkode: 0f019...7ec 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #5 Skrevet 18. april 2021 Hva er Jubalong? Anonymkode: c34a5...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå