Gå til innhold

Oppussing kjøkken! Hvilket spisebord liker du+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp kjøkkenet vårt. skal ha ikea-kjøkken (hvit innredning), lyse steinfliser, rutete lyst/koksgrått gulv.

Hvilket spisebord og stoler ville du ha valgt?

Vi er fire i familien, to barn. Har ike så god plass, men vil helst ha plass til 6 rundt bordet, evnt 8 hvis vi kan trekke bodtet ut eller ha en ileggsplate. Synes det er litt vanskelig å se hva som passer og se fint ut, samt hva som er praktisk. Så jeg vil gjerne ha tips! Vi bruker Ikea mye, men tips meg gjerne om andre butikker også, men ikke svindyre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hvitt kjøkken med svart benkplate, svarte hvitevarer, grå fliser på gulvet og vi har heltre eik bord, og stoler fra ikea, de har eike ben og trekket er i microfiber lys beige. Bordet er fra skeidar.

Vi synes det er fint.

Skrevet

Hvis plassbehovet varierer er slike spisebord veldig kjekke.

Skrevet
Hvis plassbehovet varierer er slike spisebord veldig kjekke.

Det skal jeg jammen se på. Men jeg vet ikke helt om jeg synes det er fint. Litt klumpete, kanskje. Men det er mulig det ser bedre ut "in real life"!

Skrevet
Vi har hvitt kjøkken med svart benkplate, svarte hvitevarer, grå fliser på gulvet og vi har heltre eik bord, og stoler fra ikea, de har eike ben og trekket er i microfiber lys beige. Bordet er fra skeidar.

Vi synes det er fint.

Men hva slags eikebord har dere? Har du en link til det? lyst trekk på møbleme er ikke et alternativ for oss, for vi søler helt sykt mye, både store og små....

Skrevet
Det skal jeg jammen se på. Men jeg vet ikke helt om jeg synes det er fint. Litt klumpete, kanskje. Men det er mulig det ser bedre ut "in real life"!

Det finnes jo alternativer med ileggsplater også. Vi har tre ileggsplater til vårt så vi kan faktisk sitte 16 stk tilbords (hvis det er gode venner ;) ). Det er også heltre eik, men ikke noe ikea-bord (arvegods). Ikea har også en slik variant men mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...