Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #1 Skrevet 28. februar 2003 Hei Jeg er nå i 16 graviditetsuke, og har vært i kjempeform frem til ca uke 14, etter det har jeg blitt så vanvittig trøtt, jeg kan få plutselig sovetrang for eks når jeg kjører bil, eller å rett å slett sovne på jobben. I dag har jeg faktisk valgt å bli hjemme fra jobb da jeg føler meg helt elendig, men det er bare trøtthet tror jeg. Nå skal jeg legge meg for så å stikke innom senere. Andre som har/har hatt det slik? En vennine av meg skremmer meg med at jeg sikkert får tvillinger da jeg er så trøtt... :o Maria
Jinx Skrevet 28. februar 2003 #2 Skrevet 28. februar 2003 Jeg mener du må dra å snakke med legen din om dette jeg.. Kanskje du mangler jern eller vitaminer... Trøttheten går som oftets over etter uke12.. Det andre semester skal være det beste, da du føler deg mest opplagt.. Det kan jo sikkert være unntak.. Du kan jo ikke fortsette å kjøre bil og jobbe hvis du sovner hele tiden.. Du får sikkert en sykmelding fra legen, å beskjed om å ta det med ro... Når du er gravid heter det seg at du skal sove når du er trøtt.. (Uavhengig om hele døgnet blir snudd...)
viwi Skrevet 28. februar 2003 #3 Skrevet 28. februar 2003 Anbefaler deg en tur til legen og få sjekket om du har mangel på B12- det er en enkel blodprøve og mange som mangler dette vitaminet har problemer med ekstrem trøtthet
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2003 #4 Skrevet 28. februar 2003 Jeg har også hatt det slik, og jeg hadde det like mye etter uke 12. Ingenting var galt!! Det var bare det at jeg trengte mer søvn, jeg hadde dette fram til uke 20 eller noe, ikke hele tiden - men mye! Kunne godt bare sovne på besøk hos folk ol. Men det gikk da heldigvis over!!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå