Gå til innhold

Drap i Songdalen....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Hun var en bekjent av meg og bodde et par km unna der jeg bor (bryr meg ikke om at jeg utleverer meg selv akkurat nå). Det er helt jævlig det som har skjedd, og at noen kan ha det i seg, det å drepe et annet menneske.

Det som gjør det hele så fælt å tenke på er at da jeg ventet på bussen torsdagen, syklet hun forbi og smilte. Hun gjorde alltid det, smilte til alle sammen og ville bare godt, og nå er hun borte.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Dareen
Gjest DyneTryne
Skrevet (endret)

slettet

Endret av DyneTryne
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Dareen
Gjest DyneTryne
Skrevet

Ingen skade skjedd :)

Og igjen, håper det går greit med deg også. Det er fælt nok å lese om sånne nyheter langt unna, men når det skjer rett rundt nabolaget blir det helt annerledes.

:klem:

Gjest lakenskrekk
Skrevet (endret)

111

Endret av lakenskrekk
Gjest King James
Skrevet (endret)

glem det

Endret av King James
Gjest toppi
Skrevet
Hun var en bekjent av meg og bodde et par km unna der jeg bor (bryr meg ikke om at jeg utleverer meg selv akkurat nå). Det er helt jævlig det som har skjedd, og at noen kan ha det i seg, det å drepe et annet menneske.

Det som gjør det hele så fælt å tenke på er at da jeg ventet på bussen torsdagen, syklet hun forbi og smilte. Hun gjorde alltid det, smilte til alle sammen og ville bare godt, og nå er hun borte.

Hei DyneTryne.

Jeg tenkte på deg med en gang jeg hørte om saken - at det kanskje var ei du kjente. Håper du får hjelp hvis du trenger det. Om veldig lenge er det de gode minnene du tenker på.

:dagens-rose:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Nå kjente jeg henne ikke personlig, emn mer som en person som var der hele tiden, som en var vant til å se. Fælt å tenke hun bare er vekk :( Dareen kjente henne jo personlig og fortjener/trenger mye mer roser og gode ord egentli ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...