Gjest Corto Maltese Skrevet 31. mars 2007 #1 Skrevet 31. mars 2007 Jeg bare lurer helt alvorlig. Folk som til en vær tid må ha fingrende opp i munnen. Har de en eller annen hjerneskade som gjør at de ikke kan greie og holde fingrene unda munnen. Jeg er sikker på at de har det.
Meaty Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 Tja, de fleste av oss har vel en eller annen uvane som gjør at vi utfører mer eller mindre rasjonelle bevegelser eller tics?
Gjest Silmarill Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Hjernskade og uvane er ikke det samme Corto!
Frey Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Jeg bare lurer helt alvorlig. Folk som til en vær tid må ha fingrende opp i munnen. Har de en eller annen hjerneskade som gjør at de ikke kan greie og holde fingrene unda munnen. Jeg er sikker på at de har det. ← Jepp, det er en annen variant av den skaden de har de som hele tiden legger seg bort i hvilke vaner/uvaner andre folk har
Gjest Corto Maltese Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Hjernskade og uvane er ikke det samme Corto! ← jeg ser ikke på det som en uvane. Jeg ser på det som en hjerneskade
SuperNova Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 jeg ser ikke på det som en uvane. Jeg ser på det som en hjerneskade ← Whatever
Gjest Alyx Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Huff,ja... hva med skrivefeilene dine da? Skal vi spekulere i om det er en hjerneskade? Er det?
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 ja det er en hjerneskade som kalles dysleksi
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Whatever ← jeg antar at du er en av disse. Siden du tydeligvis tok deg nær av det
Gjest DyneTryne Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Jeg har en hjerneskade da tydeligvis, for jeg begynner å ta meg på leppa når jeg er stressa og det er ca hele tiden. Men hva så. Hvem gidder å bry seg med hva alle andre gjør?
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 jeg ser ikke på det som en uvane. Jeg ser på det som en hjerneskade ←
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 Hvem gidder å bry seg med hva alle andre gjør? ← Kjerringer. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...ic=258937&st=20
Coronas Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Jeg bare lurer helt alvorlig. Folk som til en vær tid må ha fingrende opp i munnen. Har de en eller annen hjerneskade som gjør at de ikke kan greie og holde fingrene unda munnen. Jeg er sikker på at de har det. ← Det er vel kroppsspåk slik som at folk tar seg til nesen i visse situasjoner. Hjerneskader tror jeg det ikke er hvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå