Gjest Vampyra Skrevet 31. mars 2007 #1 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har prøvd å søke men jeg finner ingen lov som omfatter lønn på helligdager. Har man krav på helligdagstillegg når man jobber i morgen? Palmesøndag er vel en ekstraordinær rød dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 31. mars 2007 #2 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg tror ikke det er rød dag i morgen. Ellers så har man jo krav på 133% på røde dager (hvertfall i helsevesenet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 31. mars 2007 #3 Del Skrevet 31. mars 2007 Sånt er vel ikke regulert i lov, men i tariffavtale, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 31. mars 2007 #4 Del Skrevet 31. mars 2007 Sånt er vel ikke regulert i lov, men i tariffavtale, vil jeg tro. ← Iallefall de bevegelige helligdagene, mener jeg. Når det gjelder 133% lønn på palmesøndag, så er ikke dette noe man får i kommunal sektor iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 31. mars 2007 #5 Del Skrevet 31. mars 2007 ok, så det er ikke lovpålagt? Da får jeg i tilfelle bare vanlig lønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seigdama Skrevet 2. april 2007 #6 Del Skrevet 2. april 2007 Palmesøndag er ingen helligdag. Det er en vanlig søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå