Livets datter Skrevet 28. februar 2003 #1 Del Skrevet 28. februar 2003 Har ikke fulgt så nøye med på de siste Robinson-ekspedisjonene. Men det er litt interessant å se hva de forskjellige har tatt med seg som sin "personlige ting". Hva ville du tatt med deg som DIN personlige ting, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. februar 2003 #2 Del Skrevet 28. februar 2003 Er fristet til å si Q-tips; men velger nok kniven min. Den kan brukes til litt mer enn Q-tipsen. Hvorfor; fordi den kan brukes til jakt, sløying, spikking osvosv. Og hvis det noen som virkelig går meg på nervene, så kan jeg jo gjør noe med det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 28. februar 2003 #3 Del Skrevet 28. februar 2003 En pakke tamponger!!! (eller får de slikt der nede??) Må være kjipt å få mensen der nede uten sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. februar 2003 #4 Del Skrevet 28. februar 2003 forresten, kom på at solkrem er en fin ting å ha med seg... Hvis ikke så blir jeg sendt hjem med solstikk etter kun kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 28. februar 2003 #5 Del Skrevet 28. februar 2003 jeg er ikke siker. burde ta med noe som er nyttig, samtidig er jeg veldig fristet til og ta med bilde av familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. februar 2003 #6 Del Skrevet 28. februar 2003 En campingvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. februar 2003 #7 Del Skrevet 28. februar 2003 Harpun (og håpt noen tok med maske.... mangel på mat er jo et stort problem, større en hårete øyebryn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 28. februar 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 28. februar 2003 Som røyker, ville jeg jo vurdert å ta med røyk. Men hva er det som betraktes som EN personlig ting? * 1 sigarett? * 1 pakke sigaretter? * 1 kartong sigaretter? Ikke så veldig nyttig, men absolutt "nødvendig". Så kunne jeg ligget under et tre og bare røyka mens de andre jobbet vettet av seg. Ingen hadde lagt merke til meg der under treet, så jeg hadde sannsynligvis vunnet hele greia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 28. februar 2003 #9 Del Skrevet 28. februar 2003 som røyker så hadde jeg nok valgt sigaretter, så mange som jeg hadde fått lov til å ta med meg. Selv om det selvfølgelig er mange andre ting som er mye mer nyttig å ha med seg, men uten røyken fungerer jeg ikke. Men når det er sagt så ville jeg heller aldri overveiet en gang og melde meg på et slikt program Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2003 #10 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg vurderte kastenot, til å fange fisk med. Problemet er at da må fisken være nært land. Så etter å ha tenkt meg litt om vil jeg ha med med min Letherman (tang og kniv i ett + en hel massa andre lure dippedutter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siina Skrevet 28. februar 2003 #11 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg er redd valget ville falle på tannbørsten min. Blir skrullete av EN dag uten den her hjemme, så jeg hadde nok ikke holdt lenge på en øde øy.. -siina- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 1. mars 2003 #12 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg ville hatt med meg EN ganske stor kiste med masse nyttig i. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 1. mars 2003 #13 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg ville hatt med meg fotoapparat. For hvis jeg skulle ha deltatt der skulle jeg i alle fall hatt bilder derfra..... Eller kan jeg velge mannen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. mars 2003 #14 Del Skrevet 1. mars 2003 5 metersnøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. mars 2003 #15 Del Skrevet 1. mars 2003 Tja, hm ... Hva ville jeg dratt med meg, tro? Ville hatt med sånn oppblåsbar "vannseng", jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. mars 2003 #16 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg tenker på et bilde av dem jeg er glad i jeg. Men det er jo ikke så nyttig da. Andre valget mitt ville være å ta med musikk. Det er noe jeg egentlig ikke klarer meg foruten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå