Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #1 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har kjøpt lóreal sublime bronze og skal når smøre meg fin og brun Tidligere har jeg bare brukt de vanlige kremene med litt selvbruning i.. Jeg scrubbet meg i går på morgenen og jeg dusjet i går kveld hvor jeg smørte meg etterpå (jeg pleier å smøre meg av og til) Skal jeg dusje og scrubbe meg i dag å, så smøre meg etterpå og vente til det har trukket inn for så å smøre meg selvbruningen? Eller hvordan er dette i rekkefølge og hva skal jeg gjøre når? Jeg vil jo ikke bli skjoldete, og så er jeg rett jeg får et for kraftig brunfarge så du ser med engang at den er falsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #2 Del Skrevet 31. mars 2007 Ja, også vil jeg bare bruke krem med farge i i ansiktet for jeg vil ikke bli så brun der (skummelt å gå fra hvit til brun ) med blir det sånn hakkete i halsen da, hvis jeg smører det å tar over den andre kremen så det blir dobbelt opp noen stedeer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 31. mars 2007 #3 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Det jeg pleier å gjøre er å dusje og skrubbe litt, og smøre meg inn med body lotion. Enten kvelden før, eller samme morgenen. Gjør du det om morgenen ville jeg ventet litt før jeg tok på selvbruneren, for elllers blir det kanskje litt "mye" for huden å absorbere. La huden være ren, tørr og myk når du smører deg inn. Jeg må innrømme at jeg er litt uvøren av og til, og får skjolder her og der. Har gått til anskaffelse av en selvbruningsvott fra Body Shop, den er kjempegod syns jeg! Da slipper du også å få misfarging på hendene. Og så må du sprade rundt i "nettoen" (i hvert fall nesten) slik at kremen får trekke seg godt inn i huden. Har du klær på, eller sitter pal i sofaen, blir det skjolder. Been there, done that. Håper det blir fint! Og at du ikke stinker slik som jeg gjør Det er noe i selvbruningskremer som huden min reagerer på, og jeg stinker skikkelig ille, haha! Endret 31. mars 2007 av Ginen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #4 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg kan rydde leiligheten naken så da har jeg noe å gjøre enn å bare stå der Men hvis jeg gjør det i dag så kan jeg vel dusje senere siden jeg skal ut i dag? Og da er fargen der fortsatt, selv om dusjer et par timer etterpå? Hvordan gjør du det med underlivet? smører du hele der å eller sparer du en trekant der håret egentlig er sånn at det er hvitt der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 31. mars 2007 #5 Del Skrevet 31. mars 2007 Litt morsomt det her, for jeg skulle til å starte en tråd om loreal sublime bronze Men blir vel litt teit å ha to tråder på rad om det samme... Eller kanskje jeg må det... Problemet mitt er at jeg har de stygge merkene på håndflatene. Ser ut som rustflekker Jeg var nøye å smøre det utover fingrene og hendene. Synes det er litt rart jeg ikke har skjolder på fingrene, men håndflatene ser helt jævlige ut... Har litt vegringer på å ta på igjen... Noen som har tips til hvordan jeg kan unngå det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #6 Del Skrevet 31. mars 2007 Kanskje du må vaske dem oftere under påføring? Jeg har en brun flekk på hvert håndledd for jeg testet ut 2 forkjellige i butikken så jeg må få vekk de.. Mener jeg leste i fjor eller noe at sitron tok det vekk.. Jeg har tatt med hanske fra jobb jeg, hehe. Sånn at sambo kan smøre meg på ryggen uten å bli brun og at jeg slipper å bli ekkel på hendene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 31. mars 2007 #7 Del Skrevet 31. mars 2007 Kanskje du må vaske dem oftere under påføring? Jeg har en brun flekk på hvert håndledd for jeg testet ut 2 forkjellige i butikken så jeg må få vekk de.. Mener jeg leste i fjor eller noe at sitron tok det vekk.. Jeg har tatt med hanske fra jobb jeg, hehe. Sånn at sambo kan smøre meg på ryggen uten å bli brun og at jeg slipper å bli ekkel på hendene ← Hm, sitron? Takk for tipset, skal prøve Typen min tok det på meg på ryggen og hans hender så virkelig ikke ut da vi våknet dagen etter! Lurer litt på om det kan ha noe med tørre hender å gjøre... Anyway, lurt å ikke ta den i ansiktet. Butikkdamen sa hun brukte denne, men ikke i ansiktet. Så jeg kjøpte noen selvbrunings servietter... har nesten litt angst for å ta det på i ansiktet. Kan hende jeg blir like orange som de fjortisene jeg ser rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #8 Del Skrevet 31. mars 2007 jeg skal ta krem med farge i i ansiktet.. har sånne servietter men blir ikke det å like brunt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 31. mars 2007 #9 Del Skrevet 31. mars 2007 Det vet jeg ikke for jeg har ikke prvød. Men jeg har tenkt å prøve de etter jeg har vært på treningen senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulphild Skrevet 31. mars 2007 #10 Del Skrevet 31. mars 2007 De serviettene fra Loreal sublime bronze er ganske bra. ikke garnier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #11 Del Skrevet 31. mars 2007 har di prøvd serviettene nå miss_alexandria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #12 Del Skrevet 31. mars 2007 Hvor lenge må jeg vente med å dusje etter jeg har smørt på? Jeg ksal ut i kveld og vil ikke lukte selvbruning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 31. mars 2007 #13 Del Skrevet 31. mars 2007 4-5 timer kanskje? Men ikke skrubb deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 31. mars 2007 #14 Del Skrevet 31. mars 2007 Ok, for jeg har nettopp dusjet når og skal smøre meg inn.. Skal ikke skrubbe meg, bare ha vannet som renner over så lukta forsvvinner.. Så tar jeg bare hånkleet og klapper av vannet i stedet for å gni av.. kan jeg dusje tidligere da? sånn i 8 tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 31. mars 2007 #15 Del Skrevet 31. mars 2007 Tips til selvbruning av ansiktet: Bland selvbruningsproduktet med litt ansiktskrem. Da blir det lettere å fordele jevnt, samt at overgangen fra hvit til brun ikke blir så enorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmely83 Skrevet 31. mars 2007 #16 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Men hvorfor tar du selvbruning rett før du skal ut? Det vil nok lukte selvbruning av deg i kveld da, og man skal vel aller helst vente 4 timer i det minste med kontakt med vann. Da kan du ende opp med skjolder og lukta vil sitte enda i når du bare skal skylle pent på kroppen. Jeg pleier alltid ta selvbruning dagen FØR (gjerne på kvelden) jeg skal ut jeg da, og dagen etter så tar jeg en vanlig varm god dusj før jeg skal ut. Da lukter man bedre, og fargen har fått sittet godt nok inn slik at den ikke blir borte. Uansett, kos deg ikveld! og lykke til! Endret 31. mars 2007 av Emmely83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #17 Del Skrevet 1. april 2007 Men dette er første gang jeg gjør dette og så kom jeg aldr så langt på fredag. Så det var min unnskyldning Men jeg følte jo fargen aldri kom, men i dag har jeg en fin glød og ikke så veldig brun, men det ble et veldig fint resultat. Spesielt liker jeg mine solbrune føtter som stikker ut av buksa :-D Men jeg dusjet lett i 20-tiden og klappet vannet av meg. Luktet så vidt noe, men etter litt hårspray for frisyren og et sprut med paryme kjente jeg ikke det. Det dumme er at jeg glemte meg og jeg vaska hendene og tørket av så jeg ser en hvit linje rundt hånleddet som brunfargen slutter på (heldigvis sees det ikke så godt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 1. april 2007 #18 Del Skrevet 1. april 2007 har di prøvd serviettene nå miss_alexandria? ← Ja, jeg har prøvd sertvietten nå. Den er ikke fra Loreal, men Comodynes Cosmetics og heter self-tanning. Jeg ble litt usikker først, for servietten var helt hvit og var mildt parfymert og så ut som en renseserviett. Jeg tok nå på i ansiktet og i dag er jeg litt brunere og uten skjolder! Jeg tok forsikkerhets skyld dagkrem på først, så sikkert derfor ikke det ble sånn veldig brun, men det var jo egentlig ganske greit. Jeg tok loreal sublime på resten av kroppen og i dag har jeg omtrent ingen skjolder/merker på håndflatene Hvordan gikk det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 1. april 2007 #19 Del Skrevet 1. april 2007 Gikk veldig greit, jeg smøre meg å dagen før og tidligere på dagen for jeg ville ikke bli veldig brun for det hadde vært rart jeg så jo for meg at jeg kom til å få skikkelig mye farge. Men jeg tok bare vanlig krem med selvbruning i i ansiktet, for det er bedre at men er lysere i ansiktet enn mørkere Men jeg har litt skille på hånleddene for jeg glemte meg og gikk å vasket hendene så de er like hvite Heldigvis er det ikke mye. Jeg hadde jo en stor brun flekk på håndleddet som jeg hadde testet med, og når jeg har smørt over i går så ble ikke den flekken mørkere sånn jeg trodde det kom til å bli, men den forsvant og det var lik brunfarge :-D Jeg er veldig fornøyd, men kjipt når sambo reiser vekk nå, så har jeg ingen som kan gjøre meg brun på ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 1. april 2007 #20 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg er veldig fornøyd, men kjipt når sambo reiser vekk nå, så har jeg ingen som kan gjøre meg brun på ryggen Jeg prøvde å få typen til å smøre meg på ryggen igjen i går og han sa ikke faen! Han har fortsatt de stygge merkene etter han tok på meg forleden dag, så jeg skjønner jo han litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå