Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ufattelig dårlig til å lure andre! Noen som har noen gode planer, eller historier fra tidligere aprilsnarrer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Du kan lure noen med at du er dødssyk. Man da er det viktig at du holder masken.

Skrevet
Du kan lure noen med at du er dødssyk. Man da er det viktig at du holder masken.

tja, har du prøvd den spøken? Spørs om den faller i god jord her og så god til å lyge er jeg ikke... :sjenert:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg har prøvd den. den falt ikke i så veldig god jord

Skrevet
jeg har prøvd den. den falt ikke i så veldig god jord

:ler: det kan jeg skjønne!

Gjest baby-E
Skrevet

Jeg husker når jeg var en 15-16 år, gikk jeg og venninna mi til mamma og sa vi måte prate med henne. Da la vi ut om at min venninne var blitt gravid osv..

Mamma ble ikke så veldig blid når vi sa det var spøk.

Ellers så er jeg også utrolig dårlig på sånt.

I natt drømte jeg faktisk om aprilsnarr.

Drømte at jeg var gravid. Også tok vi bilde av katten, og sendte rundt på mms om at endeliig var jenta kommet :ler:

Skrevet
Jeg husker når jeg var en 15-16 år, gikk jeg og venninna mi til mamma og sa vi måte prate med henne. Da la vi ut om at min venninne var blitt gravid osv..

Mamma ble ikke så veldig blid når vi sa det var spøk.

Ellers så er jeg også utrolig dårlig på sånt.

I natt drømte jeg faktisk om aprilsnarr.

Drømte at jeg var gravid. Også tok vi bilde av katten, og sendte rundt på mms om at endeliig var jenta kommet :ler:

:legrine::legrine: fantastisk god drøm. Man kan bli litt sprø av hvor rart man egentlig kan drømme!

Gjest Silmarill
Skrevet

Jeg ble skikkelig lurt forrige 1 april, men sier ikke hva det var for det var så flaut at jeg gikk "fem på" :forvirret::ler:

Du kan jo lure samboeren din (hvis du har da)ved å si at du har vunnet masse penger i lotto ol. be han ringe kontofonen din, og når kontodama sier at saldo er xxx, så sier du aprilsnarr ;)

Da blir han så glad for så å bli driitsur - bare han ikke er langsur da :ler:

Skrevet
Jeg ble skikkelig lurt forrige 1 april, men sier ikke hva det var for det var så flaut at jeg gikk "fem på"  :forvirret:  :ler:

Du kan jo lure samboeren din (hvis du har da)ved å si at du har vunnet masse penger i lotto ol. be han ringe kontofonen din, og når kontodama sier at saldo er xxx, så sier du aprilsnarr  ;)

Da blir han så glad for så å bli driitsur - bare han ikke er langsur da  :ler:

:ler: den kunne blitt litt morsom da. Han er ikke langsur så jeg tror han hadde likt den spøken bedre enn at jeg er dødssyk!

Jeg er overhodet ikke nysgjerrig på hva du ble lurt med i fjor, så det så :ironi:

:ler:

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg er verdens dårligste på aprilsnarr.. En gang da jeg var liten så la jeg en lapp hvor det sto aprilsnarr på gulvet i stuen. Jeg gikk å gjemte meg og når mamma kom forbi så tok hun opp lappen og da hoppet jeg fram og sa aprilsnarr :klaske:

En annen gang løp jeg inn til pappa og sa huset brant.. :( (heldigvis trodde han ikke på meg) HUff :(

Skrevet
Jeg er verdens dårligste på aprilsnarr.. En gang da jeg var liten så la jeg en lapp hvor det sto aprilsnarr på gulvet i stuen. Jeg gikk å gjemte meg og når mamma kom forbi så tok hun opp lappen og da hoppet jeg fram og sa aprilsnarr  :klaske:

En annen gang løp jeg inn til pappa og sa huset brant.. :(  (heldigvis trodde han ikke på meg) HUff :(

Så søt spøk du hadde, iallefall den første! :hjerter_rundt:

Tror vi kan konkurrere Tweek på å være verdens dårligste. Det er så mange som har helt geniale spøker og kjører løpet helt ut. Synes det er imponerende! Jeg for vondt inni meg med en gang jeg ser anntydninger til at de tror på min lille løgn! Og da røper jeg mer, Så hele hensikten med aprilsnarr finnes vel ikke for min del.

Gjest Gitte
Skrevet

Når jeg var liten sa mamma og pappa til meg at det lå kinderegg i bilen. Vi var på hytta og det var et stykke å løpe til bilen. Jeg leita og leita men fant ikke kinderegg. Gjett hvem som ble lei seg når det var aprilsnarr!! :grine::grine:

Skrevet
Når jeg var liten sa mamma og pappa til meg at det lå kinderegg i bilen. Vi var på hytta og det var et stykke å løpe til bilen. Jeg leita og leita men fant ikke kinderegg. Gjett hvem som ble lei seg når det var aprilsnarr!!  :grine:  :grine:

Ja det er grunnen til at jeg ikke klarer å lure noen for de kan bli så skuffet hvis alt var bare tull... Og hvis det er en grotersk spøk blir de skuffet med en gang. Jeg har ett problem med å skuffe andre, selv om jeg klarer det ofte helt ubevisst.

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Jeg vet en men den er litt ondskapsfull men da må du ha en partner.

om du har det så tar du og lager manipulerte bilder av deg og en annen i forskjellige seksuelle akter. Og viser de til han eller hun. og så etter reaksjonen sier du aprilsnarr

eller så later du som du har sex med en eller ei, Og dere ligger begge i sengen med tøy på og når partneren kommer inn så roper dere aprilsnarr.

Endret av Corto Maltese
Skrevet

Jeg fikk en sms en gang av ei venninne der det stod at hun ikke fant igjen tlf sin så hun lurte på om jeg kunne ringe henne for da hørte hun kanskje hvor den var. Gjett hvem som ringte.......... :sjenert:

Skrevet
Jeg vet en men den er litt ondskapsfull men da må du ha en partner.

om du har det så tar du og lager manipulerte bilder av deg og en annen i forskjellige seksuelle akter. Og viser de til han eller hun. og så etter reaksjonen sier du aprilsnarr

eller så later du som du har sex med en eller ei, Og dere ligger begge i sengen med tøy på og når partneren kommer inn så roper dere aprilsnarr.

du er en smule ondskapsfull :twisted:

Skrevet
Jeg fikk en sms en gang av ei venninne der det stod at hun ikke fant igjen tlf sin så hun lurte på om jeg kunne ringe henne for da hørte hun kanskje hvor den var. Gjett hvem som ringte.......... :sjenert:

:ler: ikke så vanskelig å lure deg med andre ord!

Gjest Corto Maltese
Skrevet
du er en smule ondskapsfull  :twisted:

bare noen ganger

Gjest beekeeper
Skrevet

En gang lurte jeg exen min med å spørre han om han ville ha trekant med meg og veninna.. Han gikk fem på, selv om han visste at det var 1. april, og selv om jeg spurte over sms. :legrine: Nå skal det nevnes at han var usannsynlig treig i det hele tatt, da..

Når jeg var liten lurte jeg mamma (trodde jeg) med at jeg var oppe om natten og så en gullfisk i do. Ble rimelig skuffet de senere årene da jeg skjønte at hun bare lurte meg for å være grei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...