Meaty Skrevet 30. mars 2007 #1 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jeg kom til å tenke på første gangen jeg så Anne-Kat, det var jo i serien "Direkte lykke" som gikk i 1996. Husker det var mange programledere: hippien Viggo, nerden Erlend og et par andre jeg ikke husker navnet på. Også var det første gangen jeg hørte om Kåre and the cavemen Jo, også var det to langhårede heavyfans som het Geir og Tony. Det var i det hele tatt et snodig program, men jeg så alltid på det og skulle gjerne sett det igjen. Edit: Fant denne siden med klipp hos NRK!!! Endret 1. april 2007 av Meaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Magica* Skrevet 2. april 2007 #2 Del Skrevet 2. april 2007 Ja, det husker jeg! Synes Anne-Kat var veldig kul der, kan jeg huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 2. april 2007 #3 Del Skrevet 2. april 2007 Husker det godt. Morsomt og veldig rart program. Særlig sure Erlend og Tony og Geir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. april 2007 #4 Del Skrevet 2. april 2007 Var det ikke en kar som het Jørund der? Husker jeg likte han godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå